Els De Rooze

Een heel ruim assortiment aan allerlei soorten prachtige kralen, bedels, materialen,...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik kan onmogelijk nog enthousiaster zijn, denk ik...

Calldoor

Groot assortiment, maar service zou beter kunnen. Blijkbaar ziijn er items niet meer voorradig, alhoewel ze tijdens de bestelling dit wel zijn. Hiervan wordt geen melding gedaan, zodat niet voor een... Groot assortiment, maar service zou beter kunnen. Blijkbaar ziijn er items niet meer voorradig, alhoewel ze tijdens de bestelling dit wel zijn. Hiervan wordt geen melding gedaan, zodat niet voor een andere optie kan gekozen worden. Dit betekent een grote (5,99 €) extra om een vervanging te laten verzenden.

beter contact, lagere verzendkosten

Reactie Betaalbarekralen:

Wat vervelend dat niet alles voorradig was van je bestelling. De items die in je winkelwagen staan zijn niet voor je gereserveerd, dus waarschijnlijk was iemand je helaas net voor. Normaal gesproken... Wat vervelend dat niet alles voorradig was van je bestelling. De items die in je winkelwagen staan zijn niet voor je gereserveerd, dus waarschijnlijk was iemand je helaas net voor. Normaal gesproken bieden wij de service om een alternatief alsnog aan je huidige bestelling toe te voegen, maar dit is momenteel niet altijd mogelijk. We doen onze uiterste best om je de service te bieden die je van ons gewend bent, maar het coronavirus maakt dat we tijdelijk een mindere bezetting hebben. We hopen op je begrip!

Emmely

Producten van goede kwaliteit, snelle levering en vernieuwende producten

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Zorgen dat basic producten (o.a. kleine creolen) sneller weer op voorraad zijn!

Marlies

Mooie producten en snelle levering.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Kortingsacties voor lagere orderbedragen bijvoorbeeld vanaf € 50,00. Ik kan niet altijd een bestelling plaatsen van € 100,00 of meer.

Lyki.me

Hele leuke spulletjes .Ik ben er nu een jaartje mee bezig ik ben afgekeurd en nog maar 35. Had van alles geprobeerd maar de sieraden maken met jullie spullen heeft me weer een doel gegeven. Kijk... Hele leuke spulletjes .Ik ben er nu een jaartje mee bezig ik ben afgekeurd en nog maar 35. Had van alles geprobeerd maar de sieraden maken met jullie spullen heeft me weer een doel gegeven. Kijk maar op insta lyki.me

Workshops meer

Reactie Betaalbarekralen:

Wat fijn om te horen dat we je zo kunnen helpen, dat doet ons deugd! We wensen je heel veel plezier en succes met je onderneming :)

Joyce Cornelissen - My Murphy

Altijd snelle levering, goede voorraad en bij vragen snel en correct antwoord. Ook ben ik altijd heel tevreden over de kwaliteit van de producten die worden geleverd en de prijs daarvan!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Jullie hebben altijd hele leuke acties, maar pas vanaf een hoog bedrag. Omdat ik altijd maar een kleine voorraad nodig heb kom ik daar dus nooit voor in aanmerking helaas. Dus wellicht ooit een... Jullie hebben altijd hele leuke acties, maar pas vanaf een hoog bedrag. Omdat ik altijd maar een kleine voorraad nodig heb kom ik daar dus nooit voor in aanmerking helaas. Dus wellicht ooit een actie bij een lagere beatelwaarde zou ik heel leuk vinden ?

Prisco

De site is erg duidelijk de levering gaan erg vlot en evt contact ivm vraag wordt netjes en duidelijk uitgelegd een 10 voor dit bedrijf mijn complimenten

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Eerlijk gezegd zal niet weten jullie hebben vrij snel de nieuwe producten in huis

Rebel & Moon

Hele nette en snelle service

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ik werk veel met groot gat kralen (4mm gat) het zou super fijn zijn om hier een uitgebreider assortiment in te vinden en EMX keramiek kralen (groot gat)

MI onlineshop

Goede sevice en snelle verzending. Reageren ook snel via de mail

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Misschien een spaarpunten methode wat het shoppen nog aantrekkelijker maakt

Juf Saartje

Fijne betaalbare kralen :) Snelle service en snelle reactie bij eventuele vragen

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Bepaalde produkten grotere voorraad en langer in assortiment houden.