Van Zon sieraden

Liekes hobbyshop

Leuke acties en de kwaliteit van het metaal is goed. Fijn materiaal om mee te werken.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Soms zou ik meer info willen over het materiaal.

Schinkel creaties

Trendy collectie en je wordt goed op de hoogte gehouden voor nieuwe items en acties.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Ben al een tijd heel tevreden, ga zo door!

Karins kralenwinkel

Vaak leuke akties en het grote assortiment is ideaal!

Nog meer nieuwe artikelen😀

Handige inspiratie met voorbeelden. Fijne producten om mee te werken.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Nog meer accessoires zoals tassen zou wel leuk zijn.

Fems beadstore

Fijne webwinkel voor sieraadonderdelen. Vriendelijk contact en alles werkt soepel op de site.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Soms moet ik even wachten op een artikel maar daar wordt ik goed over geïnformeerd.

Jewels by Elien

De collectie is uitgebreid en wordt elke week vernieuwd! De bestelling komt ook snel binnen.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Zo door blijven gaan. Misschien nog meer videouitleg bij inspiratie?

Goede service. Er was een kleine miscommunicatie bij het retourneren van een aantal artikelen, maar uiteindelijk is dit goed opgelost.

Annette

Ik vind dat jullie een uitgebreid assortiment hebben en de inspiratie foto’s en video’s zijn erg handig!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Veel inspiratie foto’s mailen zodat ik van de laatste trends op de hoogte blijf en die dan meteen bij jullie kan bestellen!

De producten bij Betaalbare kralen zijn mooi. Veel afwisseling, dus mogelijkheden om lekker te variëren met het maken van de sieraden. En de service is heel goed. Snel antwoord, vriendelijk...

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De mogelijkheid om producten te kunnen zien ipv dat je ze eerst moet bestellen. Dus de mogelijkheid om bv 1 x per 2 weken langs te kunnen komen om producten te kunnen kijken.

En het aantal stainless steel onderdelen vergroten zou fijn zijn.