Caro De Braekeleer

De levering is super snel en de service is top. Je krijgt enorm snel reactie van de klantendienst indien je met vragen zit. Veel keuze uit verschillende materialen en steeds trendy!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Niet meteen iets op aan te merken. Misschien kortingscode boven de 50 euro?

Zeepboetiek

De website naam zegt al genoeg, de kralen zijn betaalbaar

Misschien bij €50,00 gratis verzending, i.p.v €100,00

Horizon

Prima en snelle service

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Met heel veel voorbeelden in ie filmpjes

Siems originals

Super leuke producten, snelle levering en als je vragen heb wordt heb altijd netjes geholpen door de klanten service!!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Eigenlijk weinig op of aanmerkingen. Misschien ook een keer een kortingscode bij besteding van bv 30 of 50euro ex btw ed.

DéJé

Iedereen is altijd even vriendelijk, zowel aan de telefoon als online. Snelle reacties, snelle levering, overzichtelijke site en duidelijke kleuren. Veel duidelijke uitleg. Kortom TOP!!!

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Tja, zie reactie hierboven. Misschien fysieke winkels?

Sieradenstraatje

Leuke dingen

Meer accesoires

Lovely nails by leen

De hoeveelheden die dienen aangekocht te worden zijn zeer praktisch, en de prijs is heel schappelijk

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Bepaald tussenstukken of hangers die ik bij collega's zie vindt ik niet bij jullie,

Juuwl

Goede collectie, perfecte service

Geen idee!!!

Kraalsieraden@gmail

Snelle levering, iedere week nieuwe producten, leuke tutorials en inspiratie, groot assortiment

Showroom?

Staals sieraden edelstenen

Helemaal NIET tevreden over betaalbarekralen

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Houden aan beloftes, geen acties inzetten die niet na worden gekomen, bij vragen wat je waar nodig voor hebt wordt men slecht of wel niet geholpen. Lastig personeel

Reactie Betaalbarekralen:

Goedemorgen, natuurlijk vinden we het vervelend dat onze gratis verrassing bij je bestelling niet is wat je ervan verwachtte, maar we hoorden ook dat dit bij diverse klanten wel in de smaak viel.... Goedemorgen, natuurlijk vinden we het vervelend dat onze gratis verrassing bij je bestelling niet is wat je ervan verwachtte, maar we hoorden ook dat dit bij diverse klanten wel in de smaak viel. Natuurlijk doen we onze uiterste best om alle klanten tevreden te stellen. Daarom is je wens doorgegeven aan onze marketing afdeling, zodat we je in de toekomst kunnen verblijden met een passendere verrassing bij je bestelling.

Zoals eerder gecommuniceerd kwam onze reactie op je klacht niet aan omdat je een foutief emailadres hebt achtergelaten in ons contactformulier en dat hebben wij niet gesignaleerd. Het coronavirus raakt ons allemaal en in ons geval betekent dat o.a. dat we minder medewerkers kunnen inzetten. Onze missie blijft natuurlijk om onze klanten, ook met deze mindere bezetting, de beste service te bieden. We hopen op je begrip.