Bosman Jewelry

Elke week nieuwe items werkt heel goed. De informatie op de website is meestal goed en duidelijk.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

De afmeting van producten of de grootte van een rijggat mist nog wel eens.

Leontien

Altijd een leuke collectie met trendy artikelen. Jullie proberen altijd iets extra's te doen in het pakket en dat waardeer ik.

Al heel tevreden.

Creative Design

Met jullie producten kun je echt een variatie aan sieraden maken zonder ze zelf te hoeven bedenken. Daarnaast werkt het hele bestelproces soepel en is jullie klantenservice vriendelijk.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Vind het al goed gaan zo.

Evelien

Leuke producten en vaak leuke aanbiedingen. Je word ook goed geholpen door de inspiratie.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Zou het niet weten, ben tevreden.

Noordhuis kralen

Altijd tevreden over de producten. De producten zijn echt precies zoals op de foto. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Soms mis ik een afmeting bij een product en dat is wel heel belangrijk.

Marjolein

Alles is duidelijk op de website waardoor je snel en gemakkelijk kunt bestellen. Jullie hebben ook echt veel leuke sieraadonderdelen.

Ik vind het al prima.

van Aalderen VOF

Groot assortiment en handige website. Ik word goed geïnformeerd als een artikel terug op voorraad is.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Weinig op jullie aan te merken.

van der Haar sieraden

Ik vind alles goed bij jullie! Jullie leveren snel, alles is netjes verpakt en jullie hebben een uitgebreid en leuk assortiment.

Hoe zouden we je nog enthousiaster kunnen maken over ons bedrijf?

Zou het echt niet weten nu.

Creatief met Juliette

Goed inspelen op trends met trendy items. De grote collectie met onderdelen is ook heel handig. Jullie hebben eigenlijk alles wat je nodig hebt.

Ooms Creaties

Ik bestel al jaren bij jullie, maar nooit klachten gehad. Zowel het assortiment als de service zijn top!

Ga zo door!