Zeer slecht, offertes worden zonder controle doorgestuurd en daarvan zijn er 80% niet echt maar toch dreigen met incasso om de facturen te betalen. NIET DOEN !

Snelle reactie van 3 van de 4 gegadigden

Prettig, snel goede offertes ontvangen.

Ik heb met twee offertewebsites gewerkt en weet eerlijk gezegd niet meer welke welke is.

Gevolg van hierboven: betaalbareboekhouders heeft zich niet echt onderscheiden van de andere site. Een manier om dat te doen, zou bijvoorbeeld een mail zijn met daarin een overzicht van wélke bedrijven nu offertes gaan sturen. Dan weet je aan wie je die te danken hebt.

Handig dat je snel een aantal namen van fotografen krijgt waarmee je gerichter aan de slag kan.

Zeer slechte ervaring, ze hebben maar 1 doel en dat is profiteren van voornamelijk de zzp'ers en klein MKB!
Zakkenvullers en hebben absoluut geen check op de aanvragen. Zijn voornamelijk ook...

Er werd gevraagd om ook als je geen gebruik van aangeboden diensten toch een reactie te geven, echter slechts een van de fotografen had gereageerd, waardeloos

Ik heb GEEN reacties ontvangen alleen al 2x een mail van jullie..

Een snelle eerste reactie... maar dat was ook geen beste ook, helaas.

Er is nog geen beslissing genomen

Als ik "in de omgeving" zoek, dan is 70 km weg voor een accountant niet echt wat ik zoek!