Goede docent, veel zaken uit de praktijk werden behandeld. Lesstof (boeken) waren prima

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Bestuursacademie...
Bestuursacademie Nederland

Het was een afwisselende training, met veel interactie. Dus een fijne manier om de stof door te nemen. Docent ook erg kundig en een prettige manier van lesgeven. Het enige minpuntje vond ik toch dat... Het was een afwisselende training, met veel interactie. Dus een fijne manier om de stof door te nemen. Docent ook erg kundig en een prettige manier van lesgeven. Het enige minpuntje vond ik toch dat de training niet fysiek plaats kon vinden, dan heb je toch een andere dynamiek in de groep.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!
Bestuursacademie Nederland

Een kundige docent die op een interactieve manier lesgeeft. Misschien wel te veel lesstof voor drie dagen, de eerste twee dagen hebben we niet alle onderwerpen kunnen doorlopen. Inhoudelijk was het... Een kundige docent die op een interactieve manier lesgeeft. Misschien wel te veel lesstof voor drie dagen, de eerste twee dagen hebben we niet alle onderwerpen kunnen doorlopen. Inhoudelijk was het goed te volgen en werd er voldoende aandacht besteed aan de afwisseling tussen theorie en praktijk. Ook de opdrachten in groepsverband zijn leuk om uit te voeren.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Je review is erg waardevol voor ons. Dankjewel!

Hubertus

Fijne docent, goede interactie met cursisten.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Dat is erg fijn om te horen, Hubertus! Bedankt voor je review en deelname.
Bestuursacademie Nederland

De toepasbaarheid in mijn werk is heel fijn

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!

Caroline

Een inspirerende opleiding met een dito docent.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om horen, Caroline! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Bestuursacademie Nederland

Interessante training, veel geleerd. Wel anders als dat ik mij aan de hand van de beschrijving had voorgesteld. De opdrachten in e-connect sloten niet goed aan bij de training. Dit zou beter kunnen,... Interessante training, veel geleerd. Wel anders als dat ik mij aan de hand van de beschrijving had voorgesteld. De opdrachten in e-connect sloten niet goed aan bij de training. Dit zou beter kunnen, waardoor je tussen de lesdagen door ook bewust met de stof bezig ben.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling te schrijven.

Quint

De docent heeft een positieve indruk op mij achtergelaten. Hij was erg betrokken en had enorm veel kennis over het onderwerp. Ik denk verder dat de inhoud van de training te veel en te breed was... De docent heeft een positieve indruk op mij achtergelaten. Hij was erg betrokken en had enorm veel kennis over het onderwerp. Ik denk verder dat de inhoud van de training te veel en te breed was voor twee cursusdagen. Ik heb over heel veel modellen en methodes geleerd die over het algemeen prima inzetbaar zijn, maar ik denk wel dat het beter zou zijn als ik me wat meer had kunnen focussen op een kleiner aantal modellen en methodes die we wat uitvoeriger behandelen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat fijn om te lezen, Quint! Bedankt voor het delen van je feedback.
Bestuursacademie Nederland

Deze opleiding kan op verschillende niveaus beleefd worden , het is sterk afhankelijk van de deelnemers. Voor mij was het gemiddelde niveau van medecursisten lager dan ik nodig had om nieuwe dingen... Deze opleiding kan op verschillende niveaus beleefd worden , het is sterk afhankelijk van de deelnemers. Voor mij was het gemiddelde niveau van medecursisten lager dan ik nodig had om nieuwe dingen te leren. Dat geeft niet, maar mogelijk kan je toch een andere soort intake verzorgen die hier meer naar kijkt. Het eerlijke antwoord (niet commercieel) kan dan ook zijn dat een opleiding niet passend is voor een aspirant-cursist.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Deze cursus geeft mij meer inzicht over mijzelf en hoe een ander daar op reageert.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de cursus en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je... Wat een geweldige review! We zijn super blij dat je tevreden bent over de cursus en dat deze aan je verwachtingen heeft voldaan. We wensen je heel veel succes en plezier met het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk. Dankjewel voor je deelname!