Marieke

Ik vond de trainingsdagen geen meerwaarde hebben ten opzichte van het lesmateriaal.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Marieke! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Sjors

Locatie was ondermaats, 2 dagen in de kou gezeten. De lunch was ook een mager zesje met drie keer mosterdsoep. Vast heerlijk als je er van houdt, maar wat afwisseling zou goed zijn geweest. Locatie was ondermaats, 2 dagen in de kou gezeten. De lunch was ook een mager zesje met drie keer mosterdsoep. Vast heerlijk als je er van houdt, maar wat afwisseling zou goed zijn geweest.
Instructie van de docent was zeer goed. Kundige dame met veel praktijkervaring. Daarnaast legt ze alles goed uit en zijn de korte pauzes gedurende dag zeer prettig.
Inhoud van de cursus was basic. De naam "Veiligheid bij Publieksevenementen" is maar deels van toepassing op de inhoud van de cursus. De cursus had beter "Vergunningverlener evenementen" kunnen heten. De cursus behandelt de veiligheid maar op basisniveau en gaat er niet erg diep op in. Beetje meer diepgang op onderwerpen zoals Veldnorm evenementenzorg, BBGOP en beveiliging op evenementen was wenselijk geweest.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Wat jammer om te lezen dat je niet algeheel tevreden bent, Sjors. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect... Wat jammer om te lezen dat je niet algeheel tevreden bent, Sjors. Mocht je een klacht willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Leandra

De docent wist de groep niet echt meer te krijgen. Discussies kwamen niet op gang. Vaak kwam een iemand aan het woord, maar ruimte om echt in gesprek te gaan was er niet. Mogelijk kwam dit ook... De docent wist de groep niet echt meer te krijgen. Discussies kwamen niet op gang. Vaak kwam een iemand aan het woord, maar ruimte om echt in gesprek te gaan was er niet. Mogelijk kwam dit ook doordat het digitaal was.

De digitale leeromgeving vond ik slecht werken. Op meerdere momenten hadden deelnemers geen microfoon of geluid. Ook was op 1 moment het geluid van de cursusleider weg, waardoor wij allemaal antwoorden gaven op zijn vragen, maar hij dit gewoon niet hoorde. Ik was derhalve niet onder de indruk van de omgeving.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Leandra! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

De docenten waren deskundig en hadden een prettige manier van doceren. De locatie was ook prima verzorgd. De inhoud van de modules erg viel tegen. Ik had meer diepgang verwacht. Het kwam niet... De docenten waren deskundig en hadden een prettige manier van doceren. De locatie was ook prima verzorgd. De inhoud van de modules erg viel tegen. Ik had meer diepgang verwacht. Het kwam niet voorbij de basis, een oppervlakkige behandeling van de stof. Ook de bijgeleverde boeken waren niet fijn om te lezen (manier van schrijven). Al met al dus meer verwacht van een opleiding die 3000 euro kost.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

We kunnen ons goed voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We gaan je feedback intern doorzetten! Bedankt voor je review.
Bestuursacademie Nederland

De lesinhoud vond ik interessant en leerzaam, maar het lesmateriaal slecht op elkaar aansluiten (casus, syllabus, werkboek), de gebruikte termen komen niet overeen, de opdrachten kloppen daardoor... De lesinhoud vond ik interessant en leerzaam, maar het lesmateriaal slecht op elkaar aansluiten (casus, syllabus, werkboek), de gebruikte termen komen niet overeen, de opdrachten kloppen daardoor niet goed met de theorie. De digitale leeromgeving zat m.i. niet goed in elkaar (links ontbraken of verwezen niet naar juiste lesinhoud / pdf etc). De samenwerking met medecursisten vond ik leuk en de dag met de gesprekscoach / acteur vond ik enorm waardevol en interessant. De cursusleider zelf was iets te ongestructureerd of zelfs chaotisch naar mijn zin.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Saskia

Ik vond de inhoud nuttig, een goede docent met goede balans theorie en interactie. Maar het had wat mij betreft wel in 1 dag gekund in plaats van in 2 dagen. Nu werd vrij lang stil gestaan bij... Ik vond de inhoud nuttig, een goede docent met goede balans theorie en interactie. Maar het had wat mij betreft wel in 1 dag gekund in plaats van in 2 dagen. Nu werd vrij lang stil gestaan bij bepaalde onderwerpen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je feedback, Saskia. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt... Bedankt voor je feedback, Saskia. We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de opleiding. We hopen dat je desondanks tevreden bent over de opleiding en het als leerzaam hebt ervaren.
Bestuursacademie Nederland

De afwisseling tijdens de twee dagen was zeer minimaal. Dit maakte het een lange eentonige zit.

Marcel

Lesmateriaal laat veel te wensen over.

Heel jammer voor zo'n professionele opleiding.

Kreeg enkel stencils en de rest moet je zelf uitprinten.

Vond dit zeer...
Lesmateriaal laat veel te wensen over.

Heel jammer voor zo'n professionele opleiding.

Kreeg enkel stencils en de rest moet je zelf uitprinten.

Vond dit zeer slecht.

Gelukkig had ik goede mede studenten dat maakt weer veel goed

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback, Marcel! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Bestuursacademie Nederland

Ik vond het een verhelderende opleiding. Soms duurde het net wat te lang voordat daadwerkelijk met de lesstof van die dag werd begonnen.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Ellen

Lesinhoud prima, de docent gaf goede uitleg en voorbeelden, sloot goed aan bij mijn functie.

Reactie Bestuursacademie Nederland:

Bedankt voor je review, Ellen! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.