Angelique

Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat... Het waren 2 hele inspirerende, leerzame en gezellige dagen! Toen ik de syllabus per post thuis kreeg had ik een beetje m'n twijfels of het de goede keuze was geweest, maar de training zelf heeft dat helemaal goed gemaakt!! De docente had ontzettend veel ervaring en we hingen aan haar lippen, want ze had zoveel leuke dingen te vertellen uit de praktijk. Ook de locatie in Eindhoven was goed gekozen: naast het station en goede voorzieningen (uitgebreide lunch). Ik kijk met veel plezier terug op deze opleidingsdagen en we gaan zeker contact houden als groep. Aanrader dus!

Leon

In beginsel taaie stof (aanbestedingsrecht), maar door een interactieve (digitale) meeting en een deskundige docent een zeer leerzame dag!

Koen

Erg belachelijk dat als je te gast bent je nog 25,-- parkeergeld moet betalen

Danielle

De docent wist veel van communicatie, echter niets van handhaving. Hier liepen we in beide lessen tegen aan. Hierdoor sloot de les niet aan met hoe het in de praktijk gaat. De locatie had goede... De docent wist veel van communicatie, echter niets van handhaving. Hier liepen we in beide lessen tegen aan. Hierdoor sloot de les niet aan met hoe het in de praktijk gaat. De locatie had goede voorzieningen, echter was het lokaal iets te klein. Bij de rollenspellen liepen we hier tegenaan. Wij hebben een boek gekregen die we moesten doorlezen. De manier hoe de boek was geschreven, kwam ik er moeilijk doorheen. Tevens hebben wij het boek in beide lessen niet aangeraakt.

De online omgeving waarin de les gegeven wordt (Vitero) is erg slecht. Microfoon staat standaard erg zacht. Weinig interactie doordat je geen beeld van de anderen hebt, alleen de sheets. Ga aub over... De online omgeving waarin de les gegeven wordt (Vitero) is erg slecht. Microfoon staat standaard erg zacht. Weinig interactie doordat je geen beeld van de anderen hebt, alleen de sheets. Ga aub over naar teams of zoom, zoveel beter en je krijgt hierdoor een betere interactie tussen docent en cursisten.

Misschien ook een idee om de sheets die gebruikt worden een door de revisie te halen. Meerdere fouten geconstateerd waar heel laconiek op gereageerd wordt door de docent.

Nienke

Prima basis opleiding.
Prettige docent die het verhaal helder en boeiend kan vertellen.

Een gevarieerde opleiding waarbij alle facetten van de griffie aan de orde komen. Van juridisch tot participatie en manager van het proces. Er wordt een goede vertaalslag gemaakt tussen theorie en... Een gevarieerde opleiding waarbij alle facetten van de griffie aan de orde komen. Van juridisch tot participatie en manager van het proces. Er wordt een goede vertaalslag gemaakt tussen theorie en praktijk door de verschillende docenten. Naast de opleiding is ook de locatie prima geregeld.

Demi

Ik vond het een leuke training met een fijne docent. Leuk dat ze aan de hand van talloze voorbeelden ervoor zorgde dat de theorie tot leven kwam. Wel vond ik de voorbereidingsopdrachten wat... Ik vond het een leuke training met een fijne docent. Leuk dat ze aan de hand van talloze voorbeelden ervoor zorgde dat de theorie tot leven kwam. Wel vond ik de voorbereidingsopdrachten wat overbodig. Met name de opdracht voor de laatste les over persoonlijke leerdoelen. Hier werd in de les ook geen aandacht aan besteed.

Persoonlijk vond ik wel dat er te veel tijd werd gestoken in het voorstellen. Ik begrijp dat hier meerdere redenen voor waren (veiligheid in de klas, mini-speechje houden etc.). Omdat de training zo kort is vond ik het jammer dat dit zo'n groot deel van de tijd in beslag nam.

Thirza

Ik miste interactie in de vorm van rollenspellen. Voor politieke sensitiviteit moet je leren je in de ander te verplaatsen.

De opleiding heeft mij heel erg veel inzicht gegeven in mijn eigen netwerk. Ik heb mijn hele netwerk afgepeld en mooie verbeterpunten bedacht en in een Plan van Aanpak gezet. Dit Plan heb ik... De opleiding heeft mij heel erg veel inzicht gegeven in mijn eigen netwerk. Ik heb mijn hele netwerk afgepeld en mooie verbeterpunten bedacht en in een Plan van Aanpak gezet. Dit Plan heb ik aangeboden aan mijn leidinggevende de manager en de collega's met wie ik samenwerk. In tegenstelling tot informatie van Bestuursacademie Nederland, ben je enorm veel tijd kwijt om de Quickscan met een Plan van Aanpak te schrijven. Dit kost je echt minimaal 8-10 uur per week. Ik had hier speciaal over gebeld omdat ik fulltime werk en het huiswerk aankomt op de weekeindes. Er werd erg luchtig gereageerd. 'gewoon een casus uit je praktijk' dat kost echt niet zoveel tijd. Ik vond dat ontzettend belastend voor mijn weekeindes. Maar uiteindelijk was het de moeite waard. De docent was echt Top!