Marcel

Ik kocht twee buxus mot vallen met lokstof voor bijna zestig euro. In een periode van mei tot en met augustus, heb ik er nota bene twee buxus motten mee gevangen. Een armzalig resultaat. Ik heb... Ik kocht twee buxus mot vallen met lokstof voor bijna zestig euro. In een periode van mei tot en met augustus, heb ik er nota bene twee buxus motten mee gevangen. Een armzalig resultaat. Ik heb hiervan een melding gemaakt per email. Maar ontving geen enkele reactie van het bedrijf.

het lijkt me tenminste een vorm van fatsoen, om te reageren op een klacht.

n.v.t

Supersnelle levering.

Brigitte

Snelle levering - duidelijke informatie

Jef Lacroix

Alles verliep zoals in de website beschreven, prima service!

C.van Dijk

Prima, snelle levering.

Niet tevreden over postNL
Maar daar kunnen jullie niets aan doen.

Duidelijk. Scherpe prijs. Goede naservice, er ontbrak een klein onderdeel, dit werd direct nagestuurd.

elsa

Duidelijke website, vlugge levering
alles in orde geleverd volgens bestelling

nee ,is prima zoals het gaat

Hendrik

Prima, snelle verzending

nee

ard stoutjesdijk

Ik heb mollen klemmen besteld, prima klemmen overigens maar deze kwamen pas na een week. op het moment datr je deze dingen besteld heb je ze natuurlijk zsm nodig, je hebt blijkbaar een probleem. dus... Ik heb mollen klemmen besteld, prima klemmen overigens maar deze kwamen pas na een week. op het moment datr je deze dingen besteld heb je ze natuurlijk zsm nodig, je hebt blijkbaar een probleem. dus ik zou tippen om van dit soort artikelen een voorraadje aan te houden anders verliezen je het van de bol.coms..

voorraad van critische artikelen (waar mensen met spoed op zitten te wachten) aanhouden