Jordy

Zeer slechte levering.
Op de site koop je iets wat voorradig is, daar wordt bij gemeld voor 17:00 uur besteld de volgende werkdag geleverd.
Inmiddels zijn we 11 dagen verder en hebben we...
Zeer slechte levering.
Inmiddels zijn we 11 dagen verder en hebben we nogsteeds niets ontvangen.
Betaling via ideal gedaan, dus het kan ook niet zijn dat de factuur nog niet betaald was, want dat staat binnen enkele minuten op hun rekening.

Je klanten niet voorliegen,
Als je iets niet voorradig heb laat dat dan op de site zie

ACK

Goede website en goede prijskwaliteitverhouding. Snelle levering (2e dag)

Bestelling werd een dag later afgeleverd dan toegezegd. Voor ons was dat geen probleem.

Alles is goed verlopen

Alles is goed verlopen

D. Compagner

Ben tevreden over mijn aankoop. De correspondentie van het bedrijf was niet zo goed. Toen ik betaald had kreeg ik niet te horen dat het pakket onderweg was. Pas later wel. Toen ik het in huis kreeg... Ben tevreden over mijn aankoop. De correspondentie van het bedrijf was niet zo goed. Toen ik betaald had kreeg ik niet te horen dat het pakket onderweg was. Pas later wel. Toen ik het in huis kreeg had ik niet ontvangen wat ik besteld had. Ze hebben me een vliegenvanger gestuurd van een ander merk. Het merk wat ik besteld had was blijkbaar uitverkocht, maar wanneer je dan iets soortgelijks verzend, moet je daarover wel even corresponderen met de klant, lijkt me. Overigens ben ik wel tevreden met het product

Een correcte correspondentie

JOPY

N.V.T.

Bart

Vlot en geheel zoals beloofd geleverd. Prima wat mij betreft.

nee

Schrier

martin

Snelle en goede levering voor redelijke prijs.. ben er erg blij mee..