Snelle afhandeling van de bestelling. Makkelijk met afterparty te betalen.

l.boer

Het produkt werd vol bezorgd

de betaling ging de eerste keer niet goed en we kregen daar geen bericht van.
het prodeukt werd alleen niet geleverd.

Luc

Goed en vlug te vinden

Renarché

Snelle levering wat fijn is omdat ik het middel z.s.m. wilde toepassen.

N.v.t..

bart buurmeester

Product zelf valt zwaar tegen , maar dit staat los van het bedrijf . Snelle nette levering

Gert

Jammer dat het artikel is uitverkocht( maar wel begrijpelijk met al die vliegen)
Er netjes om dan het geld terug te storten, en heel snel en niet te zeggen wacht maar, want het artikel is half augustus weer te verkrijgen. TOP

A.Giesbers

Een bestelling gedaan die wat later bleek niet meer in assortiment te zijn. Keurig bericht hierover en binnen paar dagen bedrag weer terug op mijn rekening.

Greet

Rene Dieleman

Ik vind het opvallend dat ik deze enquete wel ontvang terwijl ik op mijn op de site ingevulde contactformulier (21-07-2018) nog steeds geen antwoord heb ontvangen (wel een autoreply die belooft dat... Ik vind het opvallend dat ik deze enquete wel ontvang terwijl ik op mijn op de site ingevulde contactformulier (21-07-2018) nog steeds geen antwoord heb ontvangen (wel een autoreply die belooft dat een antwoord binnen 48 uur volgt). Hierdoor heb ik de indruk dat, zodra de betaling binnen is de klant niet meer belangrijk is. Ik heb dan ook besloten de bestelling te retourenen.

Duidelijke info op de website; als er op de site bij productomschrijving gesproken wordt over een "feromooncapsule die in de Nederlandse Biologische landbouw gebruikt mag worden" dan verwacht ik ook wel dat die meegeleverd wordt. Ook de zin "navulling verkrijgbaar" geeft aan dat er in de verpakking in ieder geval 1 capsule meegeleverd wordt.