Gabriel

Positief

Ik zie er geen

RT

Prima, goede prijs snel geleverd

Paule

Heb heel lang op mijn product moeten wachten. Ook 2 maal een mail gestuurd met de vraag wanneer dit geleverd werd

de klant verwittigen als het langer dan normaal duurt dat er geleverd kan worden.

Kloosterman

Snel en goed info op site is ook prima

De bestelling was niet compleet er ontbrak een onderdeel en een van de producten. na eerst wat moelijke communicatie per mail heeft betrijdsmiddelendirect.nl een nieuwe afgestuurd. Prima opgelost....

Iets adequater regaren op mail.

Levering cfm. afspraak.

Op de site staat volgens mij voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis, maar dat geldt blijkbaar niet voor alle producten. Mijn bestelling had een levertijd van 2-5 dagen.

Th van der geest

Goede inname snel behandeld en de juiste martialen en vloeistoffen . Met mooie prijs.

Ellen

Prima service. Snelle levering