Is het contact met Bestratingsweb.nl goed verlopen?

Dirk R.

Na offerte aanvraag binnen 1 werkdag een prijs en ook een nette prijs incl. korting. Levering, op het juiste tijdstip. En ook zeer goed contact na offerte. Top geregeld allemaal.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Op Google snel gevonden, dicht bij huis, en duidelijk en nette site.

Raymond p

Ik heb zeer Goed contact gehad met de verkoper zeer , heel vriendelijk en behulpzaam.
Hij beloofde mij tegelijk voor een aangename prijs uiteindelijke kon die de tegels niet leveren op de gewenste lever datum maar wel 2cm dikker tegels voor dezelfde prijs !

Vriendelijkheid, behulpzaamheid en prijs

Lydia

Zeer professioneel en betrouwbaar. Klantenservice is erg klantgericht en actief. Erg tevreden

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

De klantenservice/ contact kunnen opnemen

Frank

Keurig geholpen en klein foutje netjes opgelost

Goede service

RICK

ZEER GOED
WERDEN GOED OP DEHOOGTE GEHOUDEN VAN ONZE BESTELLING, LEVERTIJD
ER IS MOEITE GEDAAN OM NOG EEN EXTRA BESTELLING VAN ONS TOE TE VOEGEN AAN DE HUIDIGE BESTELLING
DEZE...
ZEER GOED
WERDEN GOED OP DEHOOGTE GEHOUDEN VAN ONZE BESTELLING, LEVERTIJD
DEZE WERDEN OOK SAMEN GELEVERD, HEEL ERG FIJN

PRIJS
VOORRAAD
LEVERTIJD

Marloes van der Meijden

Prettig en snel contact, heldere omschrijving op de website.

Op advies van bekenden

M. Akkermans

Heel makkelijk bestellen via de website en nog even na gebeld om te vragen of er daadwerkelijk geleverd kon worden op de gewenste datum. Een week voor de levering werd ik gebeld dat de tegels die... Heel makkelijk bestellen via de website en nog even na gebeld om te vragen of er daadwerkelijk geleverd kon worden op de gewenste datum. Een week voor de levering werd ik gebeld dat de tegels die ik had gekozen niet geleverd konden worden. In overleg gekozen voor dezelfde tegel in een andere kleur die wel geleverd kon worden. Fijn dat Gerjon me wees op het feit dat de opsluitbanden dan beter ook in de kleur van de tegels geleverd konden worden. Op de dag van levering bleek dat toch de verkeerde kleur banden geleverd waren. Gerjon gebeld en hij heeft onmiddellijk geregeld dat de volgende ochtend vroeg (de dag dat de hovenier zou beginnen) de juiste kleur banden alsnog geleverd zouden worden.
En idd nog voor de hovenier er was waren de nieuwe opsluitbanden er.
Echt top geregeld!

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Goed bereikbaar en zeer goede service!

Reactie Bestratingsweb.nl:

Beste mw. Akkermans, Wat fijn dat we een 10 krijgen ondanks dat niet alles van een leien dakje ging met de beschikbaarheid en levering van materialen! We zijn altijd oplossingsgericht en vinden het... Beste mw. Akkermans, Wat fijn dat we een 10 krijgen ondanks dat niet alles van een leien dakje ging met de beschikbaarheid en levering van materialen! We zijn altijd oplossingsgericht en vinden het mooi om te horen dat dit door u ook ervaren is. Groeten! Team Bestratingsweb.nl

Mariska Gagesteijn

Er wordt snel en netjes gereageerd op vragen. Snelle levering en ook dat is netjes geregeld. Voor een leuke prijs hebben wij straks een mooie kwaliteits tuin. Zeker een aanrader.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Vanwege de prijs en kwaliteit. Tevens de service is super.

Jac

Zeer goede ervaring met Bestratingsweb.nl.
De medewerkers o.a. Gerjon is erg behulpzaam, kon monsters snel en zonder kosten ophalen in Woudenberg.
Snelle en goede verzorging van de...
Zeer goede ervaring met Bestratingsweb.nl.
Snelle en goede verzorging van de offerte met scherpe prijzen.
Zeker een aanrader !! Heb inmiddels de order geplaatst.

Wat vind je positief aan Bestratingsweb.nl?

Groot assortiment, klantvriendelijk en scherpe prijzen

Goede communicatie met bestratingsweb.
En vakkundige antwoord op de vragen die ik had.

Kwaliteit en scherpe prijs