Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Keddeman

L elementen

Communicatie ok

Roger Fraussen

Geslaagde missie

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Wel, na het plaatsen van mijn bestelling werd alles in gereedheid gebracht om mijn bestelling met stiptheid en nauwkeurigheid tot voor ons deur te leveren. Alles was netjes verpakt en met de... Wel, na het plaatsen van mijn bestelling werd alles in gereedheid gebracht om mijn bestelling met stiptheid en nauwkeurigheid tot voor ons deur te leveren. Alles was netjes verpakt en met de grootste zorg geleverd, inclusief het leveren zelf. De man op de kraan heeft zeer voorzichtig mijn paletten blokken neer gezet op de plaats waar ik wou. super dus !!!

Betül Sari- Yuksel

Betrouwbaar en servicegerichte bedrijf

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bestelling, bezorging en telefonische contactmomenten verliepen soepel en goed. Ik vond het alleen onduidelijk dat als je bij verschillende leveranciers besteld je extra bezorgkosten zou moeten... Bestelling, bezorging en telefonische contactmomenten verliepen soepel en goed. Ik vond het alleen onduidelijk dat als je bij verschillende leveranciers besteld je extra bezorgkosten zou moeten betalen. Ik vind dat dat dan direct toegevoegd kan worden aan het winkelmandje, dat geeft meer duidelijkheid.

Rooskleurig

De Keuze is Reuze

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Ruim aanbod, scherpe prijzen, vriendelijk personeel

Dumlu

Goede service, slecht materiaal.

Service

Peter Nijland

Het wordt een mooie zomer

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Vriendelijke ontvangst goed advies en niet moeilijk doen.

WHF

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goed geregeld maar product had wel beschadigingen

PW van Merode

Betaald, niks ontvangen.

Gemaild, geen reactie.

Bergsma Boomverzorging

Goed geholpen, vriendelijke mensen maar toch gecanceld.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goed en vriendelijk geholpen, komen afspraken na. Goed om zaken mee te doen echter als hovenier ben ik gewend achteraf te betalen. Een aanbetaling is voor ons ook geen probleem maar het gehele... Goed en vriendelijk geholpen, komen afspraken na. Goed om zaken mee te doen echter als hovenier ben ik gewend achteraf te betalen. Een aanbetaling is voor ons ook geen probleem maar het gehele bedrag van over de € 11.000,- vooraf betalen zonder dat er maar enige levering en dus zekerheid is van levering (denk aan eventueel failliet gaan) gaat ons te ver. Ons voorstel om 10 % als aanbetaling te doen werd niet gehonoreerd, hierdoor de gehele order laten vervallen en elders wel met voorstaande condities geslaagd.

Seline

Achtertuin bestrating, last minute