Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Arie van de berg

Voor advies en snelle levering : bestratingsmarkt

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Toen ik via de chat wat vragen stelde , kreeg ik direct een paar suggesties over plaatsen , waterafvoer e.d. Ook meer specifieke zaken over de bosgrond en het leggen van een waterafvoer werden... Toen ik via de chat wat vragen stelde , kreeg ik direct een paar suggesties over plaatsen , waterafvoer e.d. Ook meer specifieke zaken over de bosgrond en het leggen van een waterafvoer werden direct beantwoord. Daarna ook bestelling geplaatst en keurig binnen een paar dagen op het park afgeleverd. Zo kan het dus ook ! van harte aanbevolen dat is duidelijk

Vijay

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Goede service zowel per mail als telefonisch goed bereikbaar.

S.j.

Top

Goede service

Particulier

Alles is goede staat ontvangen ondanks DHL koerier

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Order status bleef een week "in behandeling" zonder info. Na contact opgenomen te hebben via website en telefoon keurig bericht ontvangen met te verwachtte bezorgmoment. Uiteindelijk op de 11e dag... Order status bleef een week "in behandeling" zonder info. Na contact opgenomen te hebben via website en telefoon keurig bericht ontvangen met te verwachtte bezorgmoment. Uiteindelijk op de 11e dag na betaling natuursteen goed ontvangen via DHL. DHL chauffeur belde keurig voor dropzone details, al met al een goede ervaring.

Stijf Gerrit

Straten Maar

Snel handelen , goed advies

Claudia van der Spek

Mooie stenen slecht service

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Er werd aangegeven dat je de levering op pallets kon aanvragen, gedaan volgens de website. Er werd nog gevraagd per mail hoe ik ze wilde verplaatsen, daarna niets meer gehoord. Ze leverde de stenen... Er werd aangegeven dat je de levering op pallets kon aanvragen, gedaan volgens de website. Er werd nog gevraagd per mail hoe ik ze wilde verplaatsen, daarna niets meer gehoord. Ze leverde de stenen zonder pallets, zonder verdere communicatie. Minder prettig dus.

Hans Nijssen

Te vroeg verstuurde aanvraag voor een beoordeling

Bestellen gaat gemakkelijk.
Helaas was de vraag voor feedback er eerder dan de goederen.
Na een aantal dagen werden de goederen geleverd.

Gebr. Nijssen BV

Fijn bedrijf

Snel en correcte levering

erik

Top service en er wordt meegedacht

super

Ma

Goed spul, maar aflevering kan beter

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De afspraak is dat er 20 min. voor aflevering gebeld wordt door de chauffeur. In dit geval niet gebeurd.
Tip: voorheen waren de producten met latjes als afstandhouders beschermd tegen beschadiging. Nu gebruiken ze zwarte rubber nopjes, 1000-den. Het zijn er bij het uitpakken zoveel dat ze op staat achterblijven en in het milieu terecht komen of door vogels opgepikt en gegeten worden. Aub STOP hiermee.