Kwaliteitsscore producten
Vond je het makkelijk om te bestellen?
Hoe klantvriendelijk vond je het personeel?

Klant

Metamorfose voor onze achtertuin

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Probleem met kleur verschil wordt serieus genomen. Na levering lijkt een andere kleur te zijn in overleg kijken of dit bijtrekt en anders wordt dit opgelost is ons toegezegd.

JW

Iets vertraagd door pech met een vrachtwagen.

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Bestellen ging makkelijk via de website. Helaas was de levering een dag vertraagd doordat de vrachtwagen van Excluton een lekke band had. Was wel fijn geweest als Excluton via Bestratingsmarkt.com... Bestellen ging makkelijk via de website. Helaas was de levering een dag vertraagd doordat de vrachtwagen van Excluton een lekke band had. Was wel fijn geweest als Excluton via Bestratingsmarkt.com had laten weten dat het een dag later werd. Ik heb nu van 7:00 tot 21:30u tevergeefs zitten wachten op de levering.

Dominique

Top!

Good value, fair price

Ronnie Van der Vinne

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Keurig netjes besteld en snel geleverd de breuk viel heel erg mee

Paul Koetsier

1 woord: goed

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

De bestelling nog niet ontvangen maar tot op heden boven verwachting. Meteen een goede prijs waardoor onderhandelen niet nodig is. Er word ook goed meegedacht. En een lekker bakje koffie er bij. De... De bestelling nog niet ontvangen maar tot op heden boven verwachting. Meteen een goede prijs waardoor onderhandelen niet nodig is. Er word ook goed meegedacht. En een lekker bakje koffie er bij. De kwaliteit kan ik nog niet beoordelen vanwaar daar ook 3 sterren op.

hubo

Nieuwe outfit voor bij de voordeur

Redelijk goed

Bonhof

Snel en betrouwbaar

R.Officier

Zonder twijfel: de volgende keer weer!

Je ervaring met Bestratingsmarkt.com

Toegankelijke website, ruime keuze, geen verborgen regeltjes en prijs / kwaliteit perfect in orde.

Svdc

Betaald maar nooit iets aangekregen

Product nooit ontvangen

Dennie Wessels

Topkwaliteit voor de laagste prijs!

Zoals altijd gewoon top!