Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Bos

We hadden gelukkig slechts 3 maanden afgesproken ipv een jaar. De website en webshop werd op advies van Best4u zodanig aangepast dat dat geen probleem kon vormen. Ondanks het ruime budget, in... We hadden gelukkig slechts 3 maanden afgesproken ipv een jaar. De website en webshop werd op advies van Best4u zodanig aangepast dat dat geen probleem kon vormen. Ondanks het ruime budget, in totaal iets meer dan € 4.000,00 in 8 weken werden er geen resultaten geboekt, geen enkele vooruitgang! We hebben om niet nog meer verlies te lijden de samenwerking na 8 weken beeïndigd, wel voor 3 maanden betaald uiteraard.

Reactie Best4u:

Bedankt voor de review. Het is erg jammer om te lezen dat je de samenwerking als niet goed hebt ervaren. Vanaf dag 1 hebben wij ons volledig ingezet voor een beter resultaat. Zoals besproken ging de... Bedankt voor de review. Het is erg jammer om te lezen dat je de samenwerking als niet goed hebt ervaren. Vanaf dag 1 hebben wij ons volledig ingezet voor een beter resultaat. Zoals besproken ging de communicatie echter erg lastig omdat onze adviezen niet werden aangenomen, hierdoor konden wij de nodige verbeteringen niet doorvoeren. Dit heeft dan ook een nadelige invloed op het resultaat. De werkzaamheden van de 3e maand konden wij niet meer uitvoeren doordat ons alle toegang werd ontzegd. Bij Best4u proberen we altijd samen met de klant aan een zo goed mogelijk resultaat te werken, hier hebben we in dit geval niet de kans voor gekregen. Zoals eerder gezegd was het SEO resultaat erg goed en hadden we hier veel verder in kunnen groeien.
Mocht je hierover alsnog willen spreken dan horen wij dat graag. Dit hebben we meerdere keren aangeboden, en dit aanbod blijft dan ook staan!

Belle Fleurria

Ben nu jaren lang bij Best4u , had een website de oude versie waar ik goed mee overweg kon, maar ik moest wel een andere website nemen omdat de oude niet meer ondersteunt werd, gezien het... Ben nu jaren lang bij Best4u , had een website de oude versie waar ik goed mee overweg kon, maar ik moest wel een andere website nemen omdat de oude niet meer ondersteunt werd, gezien het prijsverschil ben ik overgestapt naar Premiums (gouden bergen beloven, wel een mooie website, maar totaal geen service of ondersteuning) deze website heb ik weer weggedaan) en ben toch weer bij best4u teruggekomen, het gesprek was prettig en heb een mooie en goede website gekregen . Toen mijn website de lucht in ging waren er wat problemen, die men netjes en goed opgelost hebben

Renate

Zeer prettige samenwerking

open communicatie

Lotus Lingerie

De communicatie met Best4u is erg goed, daarnaast wordt er pro-actief meegedacht met de klant.

De communicatie met de projectmanager en de pro-actieve houding

Dutch Expat Shop

Snelle communicatie en vriendelijke mensen om mee samen te werken. Het uiteindelijke resultaat van de webshop die zij nu aan het bouwen zijn laat nog op zich wachten. Zodra de website 100%... Snelle communicatie en vriendelijke mensen om mee samen te werken. Het uiteindelijke resultaat van de webshop die zij nu aan het bouwen zijn laat nog op zich wachten. Zodra de website 100% functioneert zal ik een eindoordeel geven of alles is zoals het zou moeten zijn en of alles naar behoren functioneert :)

Snelle reactie en vriendelijke mensen om mee samen te werken

Epoxy bvbArt

Tot nu toe goed

Kan er nog niet veel over zeggen, word vervolgd, ze nemen in elk geval wel de moeite om klanten te behouden

B-sec

Had al een website laten bouwen in wordpress maar scoorde zeer slecht bij google.
Nu bij best4u en word regelmatig contact door de juiste klanten.
Ben zeer tevreden.

Site is aanzienlijk verbeterd en is nu veel beter vindbaar.

flores lederwaren

Niet goed, er werden gouden bergen beloofd en er werd maandelijks een behoorlijk bedrag afgeschreven maar niet gepresteerd, op geen enkele manier.

Nee

Reactie Best4u:

Dag Flores, dank voor je review. Het is spijtig om te lezen dat het resultaat niet naar verwachting is gebleken. Zoals je weet zijn wij als bureau altijd op zoek naar het beste resultaat voor onze... Dag Flores, dank voor je review. Het is spijtig om te lezen dat het resultaat niet naar verwachting is gebleken. Zoals je weet zijn wij als bureau altijd op zoek naar het beste resultaat voor onze klanten. Binnen dit project hebben we goede posities kunnen bemachtigen, echter liepen de bezoekers aan tegen een gebruikersonvriendelijke webshop, waarin wij je ook hebben geadviseerd om vernieuwingen aan te brengen of zelfs te kijken voor een nieuwe webshop. We hebben hier ook contact over gehad en wilden je daarin tegemoet komen, maar dit aanbod heb je afgeslagen. Mocht je toch nog samen naar mogelijkheden willen kijken voor een oplossing horen wij het graag!

Tafeltennisvereniging SVE

Deze is goed. Het valt me op dat de marketeers zich proactief opstellen en uitvoerig zijn met wat ze doen.

Proactieve houding. Ik krijg regelmatig goede suggesties voor bijvoorbeeld het plaatsen van een link of een stuk tekst.

Watchi

Omdat ik mijn klanten via het internet binnenhaal heb ik Best4u ingeschakeld voor een internet marketing campagne. De resultaten tot nu toe zijn goed en het is duidelijk dat ze weten waar ze mee... Omdat ik mijn klanten via het internet binnenhaal heb ik Best4u ingeschakeld voor een internet marketing campagne. De resultaten tot nu toe zijn goed en het is duidelijk dat ze weten waar ze mee bezig zijn. Ook de communicatie met de projectleider is goed en nauw, ik word elke maand weer goed op de hoogte gesteld over de gang van zaken.

Veel kennis. Er wordt adequaat gehandeld.