Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Rouw NOP

Pro-actief, behulpzaam en professioneel. Best4u heeft voor ons een nieuwe website ontworpen. Grafisch gezien zijn zij met hele goede ideeën en voorstellen gekomen. Wij zijn heel tevreden!

Gloudemans koken en kado

Betrokken met de klant, doen wat ze zeggen.

Interne communicatie mag beter, communicatie met klant is prima

Riwal

Best4U heeft veel specialistische kennis in huis en de medewerkers kunnen hun kennis en gedachten goed onder woorden brengen, waardoor het voor de klant ook begrijpelijk blijft. Ze zijn een fijne...

Auto Joure XL

Geweldige partner voor webdesign en hosting. Snel duidelijk en vooral goed luisteren naar de wensen. Ben meer dan tevreden.

Geen... Ga zo door !

Thermen Holiday

Goede communicatie, goed bereikbaar en er wordt meegedacht (en uitgevoerd) om de online marketing tools te verbeteren. In goed overleg ook het stukje transparantie van SEO en SEA rapportages sterk...

Ik denk dat een stukje input over trends nog wel iets is waar mee echt gescoord zou kunnen worden.

BP Branding

Communicatie loopt goed, strategie wordt na maandelijks overleg goed uitgewerkt.

ZUMUM budget fitness and more

Best4u heeft zich laten zien als een betrokken partner in online marketing. vooral het meedenken en proactief reageren is uniek in de branche!

Best4 U zou nog meer ongevraagd advies mogen geven!

beursmakelaar.com

Bijzonder laag drempelig, en word zeer goed meegedacht

BrainCrossLab BV

Zeer goede ervaring

Iets meer nazorg en snelle afhandeling

De Essenburgh

Professioneel en goed bereikbaar.

Vind zelf het contact via die e-mail (tickets? gerelateerd aan mijn vraag) niet zo heel handig; heb het liefst persoonlijk e-mail adres waar ik met vragen heen kan. Dan kan ik mooi het overzicht zien van alle communicatie. Als ik b.v. op een vorige communicatielijn wil aansluiten is het altijd even zoeken.