Best4u

Advies
Medewerkers
Communicatie

Ski-Pro

Voor mijn bedrijf Ski-Pro besloten in de zomer van 2019 over te stappen van een WordPress website naar een Laravel maatwerk website vanwege complex reserveringssysteem. Na vergelijken van diverse... Voor mijn bedrijf Ski-Pro besloten in de zomer van 2019 over te stappen van een WordPress website naar een Laravel maatwerk website vanwege complex reserveringssysteem. Na vergelijken van diverse bureau’s in het hele land gekozen voor Best4U.

In alle fases van het proces - van intake tot bouw en testfase - perfecte, zeer professionele begeleiding gekregen van Jeffrey en Siebe van het tech team van Best4U! Zeer tevreden over het resultaat, responsiviteit van het team gedurende het hele proces en scherpe prijs waarvoor Best4U de complexe opdracht heeft uitgevoerd.

Met Best4U een professionele, strategische partner gevonden voor de lange termijn.

In alle fases van het proces - van intake tot bouw en testfase - perfecte, zeer professionele begeleiding.

Nick

Erg onbeleefde telefonist, die zichzelf erg hoog heeft staan.

Reactie Best4u:

Beste Nick
Beste Nick
Bedankt voor je review. We vinden het bijzonder vervelend dat je dit zo hebt ervaren en dat er niet correct is gecommuniceerd, dat is uiteraard niet onze bedoeling. We hebben geprobeerd in contact te komen om dit met je te bespreken en recht te trekken, helaas zonder resultaat wat wij erg jammer vinden.
Graag zouden we opnieuw met je in contact komen om dit goed af te sluiten, we staan altijd open voor een nieuwe telefonische afspraak. "Wrijving geeft glans" wordt immers wel eens gezegd.
We hopen tot snel!

TVB Kwaliteitsverhuizers

Best4u heeft onze website gemaakt 1 jaar geleden ik schrijf nu pas mijn mening omdat je eerst alles moet aan kijken hoe het verloopt wij zijn dik tevreden klanten van ons zeggen zelf jullie hebben... Best4u heeft onze website gemaakt 1 jaar geleden ik schrijf nu pas mijn mening omdat je eerst alles moet aan kijken hoe het verloopt wij zijn dik tevreden klanten van ons zeggen zelf jullie hebben een mooie website duidelijk alles is snel en makkelijk te vinden onze contact persoon timon van basten beheerd onze website als we wat willen en je belt hem gaat tie gelijk aan de slag onze complimenten groetjes TVB Kwaliteitsverhuizers

bellen is aan de slag aan

De heidewachtelvereniging heeft in samenwerking met de mensen van Best4u een mooie website gekregen. Het resultaat van onder andere open overleg, goede support en snelle reacties op vragen.

communicatie, open overleg, advies

Zelfbouwcontainer

Prettig bedrijf. Het is veel fijn dat je ondersteund wordt met de kennis die je zelf niet hebt. Zodoende wordt onze website steeds succesvoller

Duidelijkheid, ondersteuning, flexibiliteit en mee denken met klanten

Allesvoorwarmte

Het is een jong ambitieus bedrijf waarvan de medewerkers echt weten wat ze doen. De communicatie is duidelijk en het resultaat is goed

Goed meedenken en goed resultaat

Lex la Gro

Prettige samenwerking gehad met dit bureau tijdens de ontwikkeling van mijn website!

Communicatief sterk, vakkennis,

Camping Reusterman

Goed persoonlijk contact. Er wordt goed met de klant meegedacht en er wordt serieus wat gedaan met mijn wensen en vragen

Begaan met ons bedrijf

Dakramennederland

Erg fijn en zeer meedenkend bedrijf, Best4you sluit aan bij onze wensen vullen aan waar nodig.
Goede communicatie en persoonlijk contact vinden wij erg belangrijk.

Goede, duidelijke communicatie. Verstaan hun vak!

Veerkracht Counseling

Hele fijne samenwerking. De projectleider pakt eventuele problemen meteen op. Van de week werkte het contactformulier niet meer goed. Dat was aan het eind van de werkdag op een vrijdag.... Hele fijne samenwerking. De projectleider pakt eventuele problemen meteen op. Van de week werkte het contactformulier niet meer goed. Dat was aan het eind van de werkdag op een vrijdag. Maandagochtend had ik direct een mailtje van haar terug!

Één op één contact. Ik heb echt een band met mijn projectleider en wij kunnen heel goed samenwerken. De communicatie tussen ons is top!