Boeken van de rit(ten)
Flexibiliteit
Uitvoering van de rit(ten)
Chauffeur(s)
Touringcar(s)

Goed.
Makkelijk te bereiken
flexible voor verandering

begrijvol, flexible

Jenaplanschool Zonnewereld

Besseling heeft met 4 bussen de kinderen van Zonnewereld naar de kamplocatie gebracht.

Fijn dat de chauffeurs ondanks de lastige ingang van de parkeerplaats zich toch in allerlei bochten hebben gewrongen om de bussen op de parkeerplaats te krijgen. Top
Chauffeurs waren vriendelijk.

reiscommissie. P.C.O.B. Nijkerk/Hoevelaken. .

Wij hebben deze dag heel prettig ervaren, een goede chauffeur die ook nog wat verteld van de omgeving.
behulpzaam met in- en uitstappen .'t was een fijne rit.

karin Vorsthof afdeling Everest Heemhof zorggroep Atlant

De bus is altijd op tijd en alles kunnen we met de chauffeur bespreken ook word er door de chauffeur mee gedacht over de route die er gereden gaat worden soms is een omweggetje leuker

bij Besseling is klant koning dat is een fijn gevoel we komen volgend jaar ook weer bij jullie terug

Super goed geregeld allemaal!

Chauffeur was heel meedenkend en vriendelijk.

Super goed geregeld allemaal!

Chauffeur was heel meedenkend en vriendelijk.

Koor uit Zeist

De communicatie tussen de organisatoren van het kooruitje en Besseling verliep prettig.

De sterke punten vind ik de betrouwbaarheid en de flexibiliteit van de chauffeur. Alles verliep zoals we hadden afgesproken. Toen we vanwege het weer de tijden op de dag zelf moesten aanpassen, was dat geen probleem voor de chauffeur. Hij was zelfs bereid om een kleine omweg te maken om twee mensen uit de groep halverwege de dag bij een busstation af te zetten. De samenwerking tussen de organisatoren en de chauffeur verliep heel prettig.

I.Wessels/Sailing Dutchman Events

Altijd fijn om mee te werken

fabritiusschool

Alles prima verlopen.