Edward

Goede produktvoorlichting op de website. Lampen snel in huis. Ik zou advies over een leddimmer plus ook het kunnen kopen handig vinden

Prima service en snel bezorging.

AnjaO

Prima service, grote sortering aan lampen en snelle levering.

Taeke

Overzichtelijke site en goede prijzen

M. Kuipers

Duidelijke site en makkelijk bestelproces

Dirk Wijbenga

Goede, snelle en betrouwbare website

Leon

Goed en snel geleverd

Stefan

Goede lampen voor een scherpe prijs. Snelle levering.

R. Luttik

Led lampen besteld en na 5 werkdagen nog steeds niet in mijn bezit. Was een voorraad artikel, maar tot op heden niet geleverd. Geen feedback van het bedrijf en bellen is ook niet mogelijk, alleen... Led lampen besteld en na 5 werkdagen nog steeds niet in mijn bezit. Was een voorraad artikel, maar tot op heden niet geleverd. Geen feedback van het bedrijf en bellen is ook niet mogelijk, alleen middels mail bereikbaar.

Reactie Bespaar-Lamp.nl:

Beste, de Lampen zijn conform 1 werkdag levertijd verstuurd, echter door een fout van de koeriersdienst is de klant niet tijdig op de hoogte gesteld dat op het moment van leveren niemand aanwezig... Beste, de Lampen zijn conform 1 werkdag levertijd verstuurd, echter door een fout van de koeriersdienst is de klant niet tijdig op de hoogte gesteld dat op het moment van leveren niemand aanwezig was. Normaliter kan de klant via een "niet thuis" functie aangeven hoe de 2de poging uitgevoerd mag worden. Hierdoor heeft het onnodig lang geduurd. Wij als Bespaar-lamp hebben echter de klant continu van feedback verzorgd vanaf het moment van de melding vanuit de klant.

Simon Van Roosbroeck

Snelle levering en goed product