Bergnet

Was de medewerker kundig?
9.8/10
Was de hulp naar tevredenheid?
Was het voertuig netjes?
Was de aanrijtijd acceptabel?
Was de medewerker beleefd?

Kevin Broek

Sebas

Sebas

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Meer mensen zoals Sebas in dienst hebben.

Erwin

Super, chauffeur Frank is een topper, veilig de auto opgeladen, extra voorzichtig en netjes op een bereikbare plek op de weg naar huis, afgeladen, top

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Snel, op tijd, voorzichtig met de auto, rood kruis aan, dus veilig de wagen opgeladen

Niets deze keer

Van Weenum

Snel, vriendelijk, eerlijk, kwaliteit, goede conmunicatie

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

De snelheid, de professionaliteit, de ervaring, de medewerker genaamd Frank.

N.v.t.

Th. van Dillen en M. Lammers

Bert was een geweldige hulpverlener

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Naast het feit dat er razendsnel werd gehandeld, was Bert ook in staat ons probleem snel op te lossen. Binnen een uur na onze pech melding bij de alarmcentrale was Bert bij ons aanwezig en wist... Naast het feit dat er razendsnel werd gehandeld, was Bert ook in staat ons probleem snel op te lossen. Binnen een uur na onze pech melding bij de alarmcentrale was Bert bij ons aanwezig en wist zonder enige schade de deur van onze camper weer open te krijgen, nadat wij door een technisch mankement waren buiten gesloten en de camper niet meer in konden. De dealer had gezegd forceer maar een bovenluik, dat kost het minste, maar Bert was binnen met een intelligente oplossing.

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Als alle medewerkers zo goed zijn als Bert, zou ik niets verbeteren.

Pita

Heel erg goed geholpen door Rody a.k.a. Roderick.

Snel op weg geholpen

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Betere marketing zodat ik gelijk jullie kan bellen.

Cecile

De dienstverlening is al 100%

Stefan de With

Altijd rustig en behulpzaam

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Het thuisbrengen door de chauffeur

Wat kunnen wij doen om onze dienstverlening te verbeteren?

Oplossing vinden voor het meenemen van een auto uit een parkeergarage.

Kranenburg

Fijn en een aardige man die de auto kwam halen

Chauffeur was aardig

Niets

Agnes Koudenburg

Een dikke 10!

Wat vond u goed aan onze dienstverlening?

Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een... Op woensdagavond 26 juli kreeg ik op de A9 een klapband. Ik stond erg gevaarlijk, op de verdeel strook van 2 rijbanen. Belde 112, en binnen no time stond medewerker Frank bij mijn raam. Met een collega en een auto het verkeer met waarschuwingen te attenderen kon ik veilig instappen in de auto ambulance en werd met auto op een veilige plek afgezet. Het zou nog erg lang duren voor de ANWB tijd had ( enkele uren) en Frank die gaf aan, ik heb wel even tijd en ga je helpen. Vakkundig werd de reserve band en toe behoren verwisseld. Ik was en ben enorm blij dat het allemaal zo professioneel verliep en dat Frank mij hielp in deze vervelende situatie. Super bedankt Frank, je bent een kei! Een bedrijf met hart voor de zaak! Efficiënte en een groot hart, gaat dus ook in deze tijd nog steeds samen! Mvg, Agnes koudenburg

Alles was perfect!