Jan

Leerzame en plezierige dag

SAPA PROFILES DRUNEN

Ervaren, deskundig, geode begeleiding en opbouwend kommentaar

Prima: prettig, servicegericht, resultaatgericht, vlot.

Heel goed gegaan. Snel goede vertaling van woord in beeld en omgekeerd, goede terugkoppeling en afstemming. Wij zijn er zeker van dat de presentatie door Bento gemaakt, echt heeft geholpen in het...

Sjoerd Ankersmit - Energyprofs BV

Bento heeft ons niet alleen geholpen om een dijk van een presentatie te maken, maar ook om het verhaal achter Energyprofs goed op papier te krijgen. Het was een intensief proces, maar zeker de...

C van de Guchte / TEVA Pharmaceuticals

Met heel veel plezier mijn training gevolgd en met een resultaat waar ik trots op mag zijn. Trainingen van Joeri zijn efficient , effectief en persoons gericht.
Een echte aanrader

Ipsos

Hele leuke en inspirerende training! Een hele praktische insteek en daardoor in korte tijd grote stappen gemaakt. Ik zou het iedereen aanraden

Elly OUdshoorn, Ipsos

Friso was erg enthousiast wat ervoor zorgde dat iedereen meedeed. Goede feedback. Opbouwend, kritisch. Ik heb er veel aan gehad.

Ik heb de korte presentatie bijgewoond tijdens Summerclass van Convention Bureau Gelderland en was erg onder de indruk van de bruikbare tips en levendige presentatie.

Professioneel, open en eigen. Bento heeft oprecht geprobeerd ons allemaal een beetje beter te maken.