Professioneel en persoonlijk, goede sfeer.

Arian Ververs - ICC Consultants BV

Uitstekende ervaring. Bento stelde zich het hele proces meedenkend, maar ook kritisch op en heeft een prima eindresultaat opgeleverd

Auke Middel ICC

Goed en constructief van aard. Meedenkend in het gehele proces

Enexis Groep

Bento Presentaties zie ik als een zeer deskundig burea. Ze begrijpen wat je wil en hebben daar ook de oplossingen voor. Zeer soepele samenwerking en komen zelf met ideeën en oplossingen. Bij twijfel... Bento Presentaties zie ik als een zeer deskundig burea. Ze begrijpen wat je wil en hebben daar ook de oplossingen voor. Zeer soepele samenwerking en komen zelf met ideeën en oplossingen. Bij twijfel zullen ze altijd met de klant overleggen over de mogelijkheden maar vooral ook de onmogelijkheden.

Prettige begeleiding, leuke energieke dag

Een prettige, snelle werkmethodiek om tot een presentatie op meerwaarde te komen. Goede projectbegeleiding, om in time beoogd resultaat te realiseren.

Heb ik als zeer onderhoudend en leerzaam ervaren

Floor

Leuke, ontspannen dag waarin ik meer te weten ben gekomen over presenteren.

Rob van Dijk / Rabobank

Mooi totaalpakket. Opzetten verhaallijn, constructief kritische adviezen, mooie Visuals en dat alles conform afspraak.

Maken waar wat ze afspreken. Enthousiaste trainers die je steeds uit je comfortzone halen, zonder dat het vervelend wordt.