Sjoerd Ankersmit - Energyprofs BV

Bento heeft ons niet alleen geholpen om een dijk van een presentatie te maken, maar ook om het verhaal achter Energyprofs goed op papier te krijgen. Het was een intensief proces, maar zeker de...

C van de Guchte / TEVA Pharmaceuticals

Met heel veel plezier mijn training gevolgd en met een resultaat waar ik trots op mag zijn. Trainingen van Joeri zijn efficient , effectief en persoons gericht.
Een echte aanrader

Ipsos

Hele leuke en inspirerende training! Een hele praktische insteek en daardoor in korte tijd grote stappen gemaakt. Ik zou het iedereen aanraden

Elly OUdshoorn, Ipsos

Friso was erg enthousiast wat ervoor zorgde dat iedereen meedeed. Goede feedback. Opbouwend, kritisch. Ik heb er veel aan gehad.

Ik heb de korte presentatie bijgewoond tijdens Summerclass van Convention Bureau Gelderland en was erg onder de indruk van de bruikbare tips en levendige presentatie.

Professioneel, open en eigen. Bento heeft oprecht geprobeerd ons allemaal een beetje beter te maken.

Robert Schueler

De trainer was enthousiast en wist de essentie van goed presenteren duidelijk over te brengen. Ook de oefeningen en feedback van collega's hebben een belangrijke bijdrage gehad aan het groeiproces....

Plezierig, effectief en professioneel. In hele korte tijd hebben de mensen van Bento Presentaties een mooie en overtuigende presentatie voor ons gemaakt.

Ipsos

Zeer goed. Het verschil tussen mijn presentatie vaardigheden vóór en na de training is echt aanmerkelijk.

Ipsos Nederland

Goed, Bento benadert het presenteren vanuit een frisse invalshoek, het optreden zelf.