Kim Stoter - ter Harmsel / Ipsos

Verreweg de beste training die ik tot nu toe in mijn (redelijk korte loopbaan) heb mogen ervaren! Leuke en ook zeer leerzame training. Ongelofelijk hoeveel je in slechts één dag en een terugkomdag... Verreweg de beste training die ik tot nu toe in mijn (redelijk korte loopbaan) heb mogen ervaren! Leuke en ook zeer leerzame training. Ongelofelijk hoeveel je in slechts één dag en een terugkomdag kunt bereiken. Friso creëert een warme en veilige omgeving waarin je je kwetsbaar op durft te stellen en waardoor meer bereikt. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Fijne training, heel erg veel geleerd! Fijn dat er tussendoor ook gelachen wordt :)

Ipsos

Inspirerend, leerzaam en vooral ook erg leuk. Zo heb ik de presentatie training van Friso ervaren.

Geweldige presentatie training gehad van Friso. Super veel geleerd op een hele leuke, ongedwongen & professionele manier.

Lisanne Janssen Andeweg / Ipsos

Onwijs leuke leerzame en goede training!
Onwijs leuke leerzame en goede training!
Ik heb oprecht nog nooit een training gedaan die EN behapbaar was EN waar ik me zo prettig voelde EN waar ik concrete handvatten van meekrijg. Ik zou iedereen deze training aanraden, want dit gaat ook verder dan presenteren: ademhaling, houding ten opzichte van anderen.

Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te... Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te belerend of schools. Top dag, veel geleerd.

Els

Prettige toegankelijke docenten (Arnout & Joeri). Juiste tone of voice en zeer vriendelijk!
Training was goed voorbereid, maar ondanks dat weten ze te acteren op de behoefte van de invulling van de groep.
De training biedt goede handvatten voor toekomstige presentaties.

Health Valley

Twee zeer gedreven trainers die op een open, veilige manier training verzorgen

Health Valley Netherlands

Goede duidelijke training met voorbeeld oefeningen die helpen het geleerde in praktijk te brengen

Christel Van Geloven

Leuke professionele trainers, toegankelijk
Ik heb als onervaren presentatie maker veel aan gehad. Leerzame dag, vloog voorbij