Lisanne Janssen Andeweg / Ipsos

Onwijs leuke leerzame en goede training!
Onwijs leuke leerzame en goede training!
Ik heb oprecht nog nooit een training gedaan die EN behapbaar was EN waar ik me zo prettig voelde EN waar ik concrete handvatten van meekrijg. Ik zou iedereen deze training aanraden, want dit gaat ook verder dan presenteren: ademhaling, houding ten opzichte van anderen.

Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te... Ik heb een eendaagse cursus van Bento gehad rondom "leren presenteren" en voor mij zijn alle facetten van dit onderwerp goed voorbij gekomen, cursus werd op een leuke manier gegeven, niet te belerend of schools. Top dag, veel geleerd.

Els

Prettige toegankelijke docenten (Arnout & Joeri). Juiste tone of voice en zeer vriendelijk!
Training was goed voorbereid, maar ondanks dat weten ze te acteren op de behoefte van de invulling van de groep.
De training biedt goede handvatten voor toekomstige presentaties.

Health Valley

Twee zeer gedreven trainers die op een open, veilige manier training verzorgen

Health Valley Netherlands

Goede duidelijke training met voorbeeld oefeningen die helpen het geleerde in praktijk te brengen

Christel Van Geloven

Leuke professionele trainers, toegankelijk
Ik heb als onervaren presentatie maker veel aan gehad. Leerzame dag, vloog voorbij

Zeer geslaagde training gehad! Duidelijke connectie gemaakt tussen theorie en praktijk. Veel tips gekregen die makkelijk toepasbaar zijn.

Goede ervaring. Na wat zoeken de juiste ruichting gevonden en goed ingevuld.

Leon Sperling / Total E&P Nederland

Zeer professioneel en proactive service! Binnen zeer korte tijd wisten Joeri en zijn team ons project van 2 jaar samen te vatten tot een kleine corperate presentatie waarin een duidelijke storyline... Zeer professioneel en proactive service! Binnen zeer korte tijd wisten Joeri en zijn team ons project van 2 jaar samen te vatten tot een kleine corperate presentatie waarin een duidelijke storyline uiteindelijk leidde tot een duidelijke conclusie.

Ook een zeer goede communicatie tijdens uitvoerin van de opdracht, om te blijven verifiëren of we nog steeds het juiste pad bewandelden en de boodschap van de presentatie nog steeds goed naar voren kwam.

Accell Group

Professionele aanpak, kennis van persoonlijke presentatie / -gedrag duidelijk aanwezig.