Praktische handvatten, enthousiaste training en genoeg variatie om de spanningsboog hoog te houden.

Mijn eerste ervaring met Bento is positief. In 2 sessies is het niveau van presenteren van alle deelnemers significant verbeterd.

Anco de Visser

Top gasten met verstand van zaken en die op een prettige wijze feedback geven. Veel geleerd in een prettige werkomgeving.

Rabobank

Energieke presentatie van de heren! Verder goede setting gecreëerd waardoor je jezelf kwetsbaar durft op te stellen. Kortom top!

Stijn van Helvoirt

Praktijkgericht, spiegelend en to the point

Goede, zeer inzichtgevende training!

John den Ridder REWIN

Bento heeft ons goed geholpen met het helder krijgen van onze 'story'. De sessies zijn uitdagend en confronterend. Behalve dat het creëren van een 'story' helpt bij het vaststellen van een... Bento heeft ons goed geholpen met het helder krijgen van onze 'story'. De sessies zijn uitdagend en confronterend. Behalve dat het creëren van een 'story' helpt bij het vaststellen van een gemeenschappelijk visie, ook het team hechter maakt.

Plezierige, correcte en flexibele samenwerking.

Zeer positief; denken nauwgezet mee en komen met creatieve ideeen

Rabobank RSVM Eindhoven

Professionele en persoonlijke aanpak, meedenken in het gehele proces met een prachtig eindresultaat als gevolg.