VIVAT

Zeer professionele werkwijze. Snel het verhaal achter de presentatie begrepen, waardoor de verhaal lijn in takt bleef en de verbeteringen perfect aansloten.

Na 30min telefonisch overleg over 18slides ppt heeft Bento de ppt echt de upgrade gegeven die het helemaal af maakt. Knap hoe snel de essentie helder was en doorgevoerd is. En super snelle service... Na 30min telefonisch overleg over 18slides ppt heeft Bento de ppt echt de upgrade gegeven die het helemaal af maakt. Knap hoe snel de essentie helder was en doorgevoerd is. En super snelle service nadat bleek dat technisch deels andere oplossingen nodig waren. Binnen paar uur weer opgelost. Was een Joy om deze presentatie zo te mogen geven.

Brian / Gemeente Hollands Kroon

De training 'Take the floor' is mooi opgebouwd. Je krijgt als deelnemer ruim de kans om het geleerde toe te passen. De interactie met de deelnemers en tussen de trainers Joeri en Friso was aangenaam... De training 'Take the floor' is mooi opgebouwd. Je krijgt als deelnemer ruim de kans om het geleerde toe te passen. De interactie met de deelnemers en tussen de trainers Joeri en Friso was aangenaam en werkte stimulerend.
Ik heb met deze cursus absoluut mijn gereedschapskist uitgebreid. Voortaan presenteer ik boeiend!

Gemeente Hollands Kroon

We hebben enorm genoten van de training van Bento.
Alles was goed voor elkaar en de training gaf een hoop inzicht in wat te veranderen en hoe.

Saskia van Putten, Werken in Noord-Holland Noord, Hollands Kroon

Ik heb een cursus Presenteren van Bento gevolgd. Het was een leerzame cursus vol direct toepasbare tips. De manier van trainen zorgt voor een proces in jezelf dat in gang wordt gezet, dat doorwerkt... Ik heb een cursus Presenteren van Bento gevolgd. Het was een leerzame cursus vol direct toepasbare tips. De manier van trainen zorgt voor een proces in jezelf dat in gang wordt gezet, dat doorwerkt na de training, waardoor je je bewuster wordt van hoe je overkomt tijdens het geven van een presentatie.

Eveline Regenboog, gemeente Hollands Kroon

Ik ben erg enthousiast over Bento Presentaties. Wat ik een groot pluspunt vindt is dat er een actieve bijdrage van je wordt verwacht. Doordat je ook meteen met de informatie die je krijgt aan de... Ik ben erg enthousiast over Bento Presentaties. Wat ik een groot pluspunt vindt is dat er een actieve bijdrage van je wordt verwacht. Doordat je ook meteen met de informatie die je krijgt aan de slag gaat tijdens de training blijft het erg goed hangen (zowel bewust als onbewust). Je wordt ook geprikkeld om ermee aan de slag te gaan en om het beste uit jezelf te halen. Na afloop van de training was iedereen zo enthousiast over hun eigen vooruitgang, maar ook van elkaars vooruitgang. In het kort is het een training met resultaat!!!! Echt top!!!

Gemeente Doetinchem

Het speed seminar is een goede tijdsbesteding. In korte tijd fris je je kennis op wat nodig is om een goede presentatie te houden. En Bento houdt zich zeker aan de presentatieregels.

Een training waar je zeker ook op lange termijn wat aan zult hebben. Het is mij nu helder wat je wel en niet moet doen tijdens een presentatie. Nu heb ik zin gekregen om te gaan presenteren weer.

Goed wat tips te krijgen