Het was even wennen en opstarten, het eindresultaat is prima

Goed, duidelijk, actief, leerzaam

De info die wij kregen is heel bruikbaar. Juist vooral de praktijkoefeningen hebben mij enorm geholpen. En tenslotte het stemgebruik kwam mij heel goed van pas.

Ministerie BZK-RVB-UBR -Bv&F

Hele leuke cursus. Hele enthousiaste trainers. Goede afwisseling van theorie en praktijk (korte presentaties).
belangrijkste: op een ontspannen manier, met hier en daar een grapje, is dit...
belangrijkste: op een ontspannen manier, met hier en daar een grapje, is dit zeker de moeite waard.

Veel geleerd in training presenteren. Joeri en Friso brengen het op een goed en enthousiaste wijze en hebben goede wisselwerking. Goede mix van veel oefenen en leren met en van elkaar.

Merel Zwaaneveld, Justid

Bento Presentaties heeft een perfect gestylde presentatie geleverd voor onze workshop. Respect hoe treffend zij de (juridische) materie hebben vormgegeven aan de hand van "platte tekst" en één... Bento Presentaties heeft een perfect gestylde presentatie geleverd voor onze workshop. Respect hoe treffend zij de (juridische) materie hebben vormgegeven aan de hand van "platte tekst" en één telefoontje!

VIVAT

Zeer professionele werkwijze. Snel het verhaal achter de presentatie begrepen, waardoor de verhaal lijn in takt bleef en de verbeteringen perfect aansloten.

Na 30min telefonisch overleg over 18slides ppt heeft Bento de ppt echt de upgrade gegeven die het helemaal af maakt. Knap hoe snel de essentie helder was en doorgevoerd is. En super snelle service... Na 30min telefonisch overleg over 18slides ppt heeft Bento de ppt echt de upgrade gegeven die het helemaal af maakt. Knap hoe snel de essentie helder was en doorgevoerd is. En super snelle service nadat bleek dat technisch deels andere oplossingen nodig waren. Binnen paar uur weer opgelost. Was een Joy om deze presentatie zo te mogen geven.

Brian / Gemeente Hollands Kroon

De training 'Take the floor' is mooi opgebouwd. Je krijgt als deelnemer ruim de kans om het geleerde toe te passen. De interactie met de deelnemers en tussen de trainers Joeri en Friso was aangenaam... De training 'Take the floor' is mooi opgebouwd. Je krijgt als deelnemer ruim de kans om het geleerde toe te passen. De interactie met de deelnemers en tussen de trainers Joeri en Friso was aangenaam en werkte stimulerend.
Ik heb met deze cursus absoluut mijn gereedschapskist uitgebreid. Voortaan presenteer ik boeiend!

Gemeente Hollands Kroon

We hebben enorm genoten van de training van Bento.
Alles was goed voor elkaar en de training gaf een hoop inzicht in wat te veranderen en hoe.