RVB

Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in... Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in presentatie technieken en tips die ik nog nooit ergens anders heb gezien/gelezen/gehoord.

Zeer fijne, ontspannen setting. Ik heb zeer veel geleerd in één dag.

Frank Smits

Joeri en Friso zijn gericht op persoonlijke benadering en dat voelt goed.

Geweldig! Energiek, leerzaam, persoonlijk.

PB

Een zeer inspirerende training met twee inhoudelijk sterke trainers.

Uitstekende en kundige trainers. Praktijkgerichte training, direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk.

Prettige communicatie tijdens de sessies.
Joeri had eerder ervaring met Forever. Dat scheelt veel. Hij snapt de missie en wat wij willen uitdragen.

Ruud de Pagter

Eeb goede format voor het voorbereiden van het maken van een presentatie. Er wordt goed geluisterd en de adviezen worden duidelijk onderbouwd. Het is elke keer een verademing wanneer een expert die... Eeb goede format voor het voorbereiden van het maken van een presentatie. Er wordt goed geluisterd en de adviezen worden duidelijk onderbouwd. Het is elke keer een verademing wanneer een expert die door een andere bril kan kijken een presentatie maakt. Zeer tevreden

Ipsos

Ik vond de sfeer heel veilig en open. Op een rustig tempo hebben we de verschillende thema's beetgepakt. Er was voldoende tijd en aandacht voor ieder individu en het was ook gewoon erg leuk!

Goede training die eens op andere dingen de nadruk legt dan alle andere presentatietrainingen die ik tot nu toe heb gevolgd.