Ik heb een positieve ervaring gehad. Joeri en Friso, ze waren professioneel maar wisten het toch luchtig te houden. Ze vulde elkaar goed aan op de onderwerpen van de training.

Synrgize!

Geeft persoonlijke aandacht, toont betrokkenheid en levert hoge kwaliteit

Robbert

Top training. Er werd een veilige en prettige ongeving gecreered om te oefenen.

Radboud Institute for Health Sciences

Bento presentaties heeft een seminar 'Het Nieuwe Presenteren' voor ons verzorgd (in het Engels) tijdens een congres voor PhD-kandidaten. Zij waren allen erg enthousiast over de vele tips en de... Bento presentaties heeft een seminar 'Het Nieuwe Presenteren' voor ons verzorgd (in het Engels) tijdens een congres voor PhD-kandidaten. Zij waren allen erg enthousiast over de vele tips en de duidelijke en enthousiaste presentatie daarvan.

Rijksvastgoedbedrijf

Leerzaam, leuk, uitdagend, vernieuwend en heel enthousiast!

Forever Living Products

Zeer positief en professioneel

RVB

Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in... Heel veel plezier gehad om deel te nemen aan deze workshop! Fijn dat we met ze 6 waren (in totaal). Hierdoor kon er genoeg aandacht besteedt worden aan iedere deelnemer. Verrassende inzichten in presentatie technieken en tips die ik nog nooit ergens anders heb gezien/gelezen/gehoord.

Zeer fijne, ontspannen setting. Ik heb zeer veel geleerd in één dag.

Frank Smits

Joeri en Friso zijn gericht op persoonlijke benadering en dat voelt goed.

Geweldig! Energiek, leerzaam, persoonlijk.