Ruud de Pagter

Eeb goede format voor het voorbereiden van het maken van een presentatie. Er wordt goed geluisterd en de adviezen worden duidelijk onderbouwd. Het is elke keer een verademing wanneer een expert die... Eeb goede format voor het voorbereiden van het maken van een presentatie. Er wordt goed geluisterd en de adviezen worden duidelijk onderbouwd. Het is elke keer een verademing wanneer een expert die door een andere bril kan kijken een presentatie maakt. Zeer tevreden

Ipsos

Ik vond de sfeer heel veilig en open. Op een rustig tempo hebben we de verschillende thema's beetgepakt. Er was voldoende tijd en aandacht voor ieder individu en het was ook gewoon erg leuk!

Goede training die eens op andere dingen de nadruk legt dan alle andere presentatietrainingen die ik tot nu toe heb gevolgd.

Zeer goede training, juist door helemaal vanuit de basis te starten (houding, stem, ademhaling)

Dimensys

Zeer plezierige samenwerking met een duidelijk aanpak die tot het gewenste eindresultaat heeft geleid.

Goed. Prettige samenwerking via telefoon en mail. Goed resultaat.

Roel Reijnders / Loyalis

Positieve ervaring, kunnen snel tot de kern komen en het goed vertalen van binnen naar buiten.

Het was even wennen en opstarten, het eindresultaat is prima

Goed, duidelijk, actief, leerzaam

De info die wij kregen is heel bruikbaar. Juist vooral de praktijkoefeningen hebben mij enorm geholpen. En tenslotte het stemgebruik kwam mij heel goed van pas.