M Walraven

Goed contact met goed service.

De service was goed en de gemaakte afspraken waren voor de voorzieningen waren tot in de puntje geregeld

Tijd voor het plaatsen van de BBQ liep iets uit als gevolg van het helpen van andere klanten. Let hierop dat dit soms ver kan uitlopen..

Maarten

Was gezellig. Een leuke tijd voor de kids

Veel te doen voor verschillende leeftijden

Breder assortiment snacks / drinken ( geen light bijvoorbeeld)

Goede ervaring!

N.v.t.

Obs den Biekurf / C. Post

Was weer een toppchtend voor de kinderen van onze school!

Alles mag en kan. Heel fijn om ergens te mogen spelen waar zoveel mogelijk is.

Bezetting bij receptie/horeca op een drukke ochtend van personeelslid is wenselijk.

Familie Baan

Elk jaar gaan we in de zomervakantie een avond met onze familie van ongeveer 35 personen naar Benschop.
Nemen zelf ons eten en drinken mee.
Benschop zorgt voor de rest.
Zijn we...
Nemen zelf ons eten en drinken mee.
Benschop zorgt voor de rest.
Zijn we weer thuis dan vragen de kinderen;
"Wanneer gaan we weer naar Benschop?"

- Mag eigen eten en drinken mee nemen
- Veel trampolines
- Veel overkappingen
- Terrasverwarming
- Terrein ziet er netjes en overzichtelijk uit.

Het viaduct van de skelterbaan is wat laag voor grote kinderen.
Of is het alleen voor de kleintjes/

Geschikte locatie voor een geziins, of famile uitje.

N v t

Nvt

Conny Stuij

8 jaar geleden trampoline gekocht.
Nu via mail aanvraag tot nieuw randkussen.

Snelle reactie op mail.
Bedrijf doet wat het beloofd. Product was keurig op voorraad.

uitbreiden website met bijvoorbeeld een product vergelijking.

Ariën

Bij Benschop Speelplezier langs geweest om een picknicktafel aan te schaffen. Doordat er zeker zo'n circa 30 verschillende picknicktafels/tuinsets/tuinbanken staan in de showroom konden we ons goed... Bij Benschop Speelplezier langs geweest om een picknicktafel aan te schaffen. Doordat er zeker zo'n circa 30 verschillende picknicktafels/tuinsets/tuinbanken staan in de showroom konden we ons goed oriënteren welke het beste/mooiste leek voor in de tuin. Een ander voordeel was dat er tafels van verschillende prijsklasses staan waardoor de verschillen in prijs ook te zien/merken waren. Uiteindelijk een zeer degelijke, stabiele en mooie tafel gekozen die goed in onze tuin past. Ook was het fijn dat we de tafel gelijk mee konden nemen.

Grote showroom dus veel keuze, degelijke kwaliteit, goede en nuttige informatie.

Claudia Walhain

We zijn 2 keer langs geweest om in eerste instantie te oriënteren om een trampoline te kopen en de tweede keer de trampoline daadwerkelijk te kopen.

Beide heren weten waar ze over praten, ze zijn zeer kundig en eerlijk in hun verkoop. Met het advies dat ze gaven konden we echt uit de voeten met als resultaat een super mooie degelijke en... Beide heren weten waar ze over praten, ze zijn zeer kundig en eerlijk in hun verkoop. Met het advies dat ze gaven konden we echt uit de voeten met als resultaat een super mooie degelijke en kwalitatief goede trampoline en twee hele blije kinderen! En daar ging het eigenlijk om. De kinderen mochten lekker spelen tijdens het gesprek. We kregen ook nog een rondleiding waarbij we zagen dat verschillende speeltoestellen op ambachtelijke wijze geproduceerd werden, echt leuk om te zien!

Wij hebben geen verbeterpunten, gewoon zo doorgaan! Benschop is een prachtig bedrijf!

Dirk

Fred weten echt veel van trampolines. Hierdoor wordt je veel duidelijk wat de verschillen zijn tussen de verschillende trampolines.

Door de speeltuin kun je de kinderen een hele middag laten proberen en ook zelf even springen. Geeft een veel beter beeld. Ook fijn dat je trampolines ziet die er al aantal jaar staan. We schrokken... Door de speeltuin kun je de kinderen een hele middag laten proberen en ook zelf even springen. Geeft een veel beter beeld. Ook fijn dat je trampolines ziet die er al aantal jaar staan. We schrokken van de verschillen per merk.