David Houweling

De ervaring met dit bedrijf is goed. ik word opgebeld om aan gegeven wanneer de levering kan plaats vinden van onze trampoline.

via internet een bestelling plaatsen en toch persoonlijk contact over je bestelling. nette jongens brengen je bestelling en brengen het binnen. eventueel plaatsen ze ook je trampoline.

in alle eerlijkheid heb ik geen minpunt aan te voeren.

Mooie bank die heerlijk zit alles zoals op de site beschreven stond

jl de heus

Super geholpen en geïnformeerd over het product dat we nodig hadden.

veel materiaal uitgestald zodat je het goed kan bekijken
veel materiaal op voorraad

Ameide

Goed advies en snelle levering!

Positief. Overzichtelijke site.

Goede produkten en kennis ervan.

Ik kreeg de beoordeling op zondag! Misschien is daar niets aan te doen maar dan zijn jullie op de hoogte hiervan.

Marion

Zowel aan de telefoon als in de proeftuin dachten de Benschops geweldig mee over de constructie voor onze bijzondere situatie. Resultaat: binnen enkele dagen hadden we een plan en alle spullen voor... Zowel aan de telefoon als in de proeftuin dachten de Benschops geweldig mee over de constructie voor onze bijzondere situatie. Resultaat: binnen enkele dagen hadden we een plan en alle spullen voor een grote Akrobat flatground op halve diepte ingegraven en omgeven door een talud.

Zeer deskundig en flexibel meegedacht over de constructie die in slappe natte grond kon werken. Snelle levering toen we konden starten met graven.

We waren aangemeld met onze specifieke vraag, maar moesten lang op zoek naar een adviseur toen we in de proeftuin waren. Die had onze vraag nog niet vernomen.

van der Plaat

We gingen met onze kinderen naar de speeltuin. Prijzige entree, zeker omdat je ook voor ouders entree moet betalen. m
Maar het aller vervelendste is dat de kinderen op de skelterbaan wilden:...
Maar het aller vervelendste is dat de kinderen op de skelterbaan wilden: er was geen 1 skelter die goed functioneerde! Skelters met lekke banden, skelters die erg zwaar trapten door voldoende smering en noem maar op.
Vervolgens de trampolines: de meeste van deze zijn zovaak gebruikt dat ze ge ver doorveren. Zelfs een trampoline die meer dan een meter doorveerde met als gevolg dat je de onderliggende vijver raakte en flink nag werd.
Ik heb niet zo snel kritiek, maar dit uitje was voor zowel ons als de kids zo teleurstellend dat ik dit even eerlijk wilde doorgeven aan jullie.
Het was bepaald geen visitekaartje.

Reactie Benschop Speelplezier:

Beste v/d Plaat, het is spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons bedrijf. Graag willen wij wel op uw opmerkingen reageren. Dat u het prijzig vind is maar hoe je het bekijkt. De entree... Beste v/d Plaat, het is spijtig dat u niet tevreden bent over uw bezoek aan ons bedrijf. Graag willen wij wel op uw opmerkingen reageren. Dat u het prijzig vind is maar hoe je het bekijkt. De entree is een schappelijke prijs en voor de volwassenen zit er een keer koffie of thee bij in. Dat volwassenen moeten betalen staat op de site vermeld, dus dat had u kunnen weten. Bij een zwembad of attractiepark dienen de volwassenen ook te betalen en dat lijkt me meer dan logisch.
Wat de skelters betreft, dat heeft zeker onze aandacht. Wij lopen ze dagelijks na om te repareren. Ondanks dat wij regelmatig de skelters vernieuwen van het Topmerk Berg Toys gaan ze regelmatig kapot. Dit komt helaas ook omdat er telkens mee gebotst wordt, wat verboden is en toch telkens gebeurd. Wij zijn op zoek naar verbeteringen, maar hebben tot nu toe geen betere skelters kunnen kopen.
Uw opmerking dat de trampolines ver door veren is eigenlijk een compliment. Wij hebben dit voorjaar vele trampoline vernieuwd en juist de Topmerken veren ver door, wat een soepele vering geeft. Dit t.o.v. de goedkopere merken, die erg stug veren. Het klopt inderdaad dat bij wat vele regenval er tijdelijk water onder de trampolines blijft staan. Hierin zijn we ook weer afhankelijk van de hoge grondwaterstand.
Graag zouden wij een mail van u ontvangen, zodat wij u kunnen overtuigen van onze goede bedoelingen en u weer enthousiast maken over ons bedrijf.
Door de enorme toename van het aantal bezoekers en van de vele positieve reacties zijn wij van mening dat iedereen moet kunnen terugkijken op een aangenaam verblijf bij ons bedrijf.
Met vriendelijke groeten,
Benschop Speelplezier.

Prima.

Genoeg te doen voor ieder kind.
Goed overzicht te houden
Vriendelijke en snelle service

Kapotte skelters repareren
Een wat beter verende grote trampoline
Kapotte skelters repareren
Een wat beter verende grote trampoline
Een werkend systeem bij de hobbelfiets om na 10 rondjes de beurt aan iemand anders te moeten geven. Nu zijn de brutaalste kinderen eigenaar ten koste van degenen die netjes staan te wachten.

Lagendijk

Het is hier van alle gemakken voorzien,
en dat verdiend voor ons...
Het is hier van alle gemakken voorzien,
en dat verdiend voor ons zeker een tien.

Klantvriendelijkheid!
De vrijheid om hier met alles te mogen spelen!

Nvt

Het is hier van alle gemakken voorzien,
en dat verdiend voor ons...
Het is hier van alle gemakken voorzien,
en dat verdiend voor ons zeker een tien.

Goede, prijs- en kwaliteit verhouding en een goede klantvriendelijkheid.
De mogelijkheid om de toestellen ter plekke uit te proberen.

Nvt