Benitech

Plaatsing

Andrej Velicko

Positief !

Beste meneer Velicko,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat u positieve ervaringen heeft met Benitech Kozijnen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Met...
Beste meneer Velicko,

Gerard

Alles keurig geïnstalleerd en volgens volgens afspraak.

Beste Gerard,
Bedankt voor uw beoordeling en review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Team Benitech...
Beste Gerard,

van der Toorn

Benitech doet wat het zegt,ze zijn bekwaam en zeer correct en netjes.
Uitermate tevreden over het geleverde product

Beste meneer van der Toorn,
Beste meneer van der Toorn,
Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Benitech Kozijnen en het geleverde werk, daar streven we ook naar. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!

G.B. van den Bosch

Snel, compleet en netjes geïnstalleerd

Beste meneer van den Bosch,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat het naar wens is geweest. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Beste meneer van den Bosch,

L. Pronk

Benitech heeft vanaf de offerte tot aan de levering precies gedaan wat is afgesproken en we zijn er heel blij en tevreden mee

Beste mevrouw Pronk,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles goed en volgens afspraak is verlopen, zo hoort het ook. We wensen u veel plezier met uw aankoop!
Beste mevrouw Pronk,
Benitech Kozijnen

Familie Spanjaardt

Netjes, vakkundig, optimistisch en opgeruimd team dat hun vak goed verstaan. Klantenservice is top. Benitech denkt met je mee op alle vlakken. Top!! We zijn zeer tevreden met de metamorfose van onze... Netjes, vakkundig, optimistisch en opgeruimd team dat hun vak goed verstaan. Klantenservice is top. Benitech denkt met je mee op alle vlakken. Top!! We zijn zeer tevreden met de metamorfose van onze woning. We bevelen ze harte aan onze vrienden, kennissen en familie.

Beste Familie Spanjaardt,
Beste Familie Spanjaardt,
Hartelijk dank voor jullie mooie review en de lovende woorden! Fantastisch om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We hechten veel waarde aan service en kwaliteit op alle vlakken en doen daar altijd ons uiterste best voor. Het is dan ook prettig om te lezen dat jullie dit ook zo hebben ervaren. En dat jullie ons van harte aanbevelen is een groot compliment. Bedankt!
We wensen jullie heel veel woonplezier en wooncomfort toe!

Jessica

Super!

Beste Jessica,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop.

Van Buren

Goede ervaring, fijne en correcte service.

Beste mevrouw van Buren,
Beste mevrouw van Buren,
Hartelijk dank voor uw review en beoordeling. Goed om te horen dat u goede ervaringen heeft met Benitech Kozijnen en dat u de service als prettig heeft ervaren. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Laura

Kundig bedrijf met geweldige medewerkers en fantastische producten!

Beste Laura,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen. Veel woonplezier en wooncomfort gewenst!
Beste Laura,

El Haddad

De verwachting waar gemaakt.

Beste meneer El Haddad,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij om te lezen dat we voldaan hebben aan de verwachtingen. We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe!
Beste meneer El Haddad,