Benitech

Gesprek met de adviseur
Kwaliteit producten
Plaatsing

Sylvia

Geweldig. Ze werken netjes, komen afspraken na en bellen als het werk klaar is of alles naar tevredenheid is gegaan. Ik zou dit bedrijf zeker aan iedereen aanbevelen

Beste Sylvia,
Bedankt voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Bedankt voor uw vertrouwen in Benitech en uw aanbeveling.
We wensen u veel...
Beste Sylvia,
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren!

Fam. Sluyter

Duidelijke en vriendelijke communicatie en een top product!

Beste familie Sluyter,
Bedankt voor de positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met zowel onze communicatie als ons product.
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst...
Beste familie Sluyter,
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!

Gajic M

De deste beschrijfing is hoe ze doen en ze doen perfekt, bravo ,bravo,bravo

Beste meneer Gajic,
Bedankt voor uw review en de mooie lovende woorden! We streven altijd naar perfectie en tevreden klanten. Het is dan ook geweldig om te horen dat u zo tevreden bent!
Met...
Beste meneer Gajic,

Inge van den Berg

Hele goede service en kwaliteit.

Beste mevrouw van den Berg,
Beste mevrouw van den Berg,
Bedankt voor uw review! We zijn blij dat u tevreden bent over onze onze service en kwaliteit, daar streven we ook altijd naar. Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Gerrit Stegenga

Prima service en vriendelijke mensen.

Beste meneer Stegenga,
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze service en ons team.
We wensen u veel woonplezier en...
Beste meneer Stegenga,

Karel Muskita

Perfecte service met vriendelijk en professioneel personeel.

Beste meneer Muskita,
Beste meneer Muskita,
Bedankt voor uw review, het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met onze service en ons personeel. Ons doel is om perfecte service te bieden en we zijn blij dat u dat zo heeft ervaren en dat ons vriendelijke en professionele team heeft bijgedragen aan uw tevredenheid.
Veel plezier gewenst met uw aankoop!

Gea Schipper Smits

Vriendelijk, hardwerkende mensen, klantgericht met de nodige humor

Beste mevrouw Schipper Smits,
Beste mevrouw Schipper Smits,
Bedankt voor uw mooie review, we waarderen uw positieve woorden over ons team enorm. Vriendelijkheid en klantgerichtheid zijn voor ons essentieel en we houden ervan om met een glimlach te werken. Fijn om te horen dat u dat ook zo heeft ervaren.
Veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren!

bremer

Grandioos.

Beste meneer Bremer,
Beste meneer Bremer,
Fantastisch om te horen dat u zo enthousiast bent over uw ervaringen met Benitech Kozijnen! Bedankt voor uw review, we waarderen uw positieve woorden enorm! Veel woonplezier en wooncomfort gewenst.

Hendly

Ik ben tevreden wat ik heb gevraagd

Beste heer/mevrouw,
Beste heer/mevrouw,
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop. We streven er altijd naar om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en veel plezier gewenst met uw aankoop!

Corrie Snoek

Fantastisch

Beste mevrouw Snoek,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent over Benitech Kozijnen! Veel plezier met uw nieuwe kunststof kozijnen, ramen en/of deuren.
Met...
Beste mevrouw Snoek,