Benitech

Van Ree

Wij zijn heel tevreden.

Beste mevrouw van Ree,
Beste mevrouw van Ree,
Bedankt voor uw review! We streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we zijn dan ook blij om te horen dat u tevreden bent met Benitech Kozijnen.

Andries Nentjes

Alles goed en netjes geregeld. Mooi afgewerkt.

Beste meneer Nentjes,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat alles goed en netjes is geregeld en dat u tevreden bent met de afwerking.
Veel woonplezier en...
Beste meneer Nentjes,

Leonie

Prettig contact en vakwerk afgeleverd

Beste Leonie,
Beste Leonie,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over zowel ons contact als het afgeleverde vakwerk. We waarderen uw vertrouwen in ons.
We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Henk Korte

Helemaal geweldig

Beste meneer Korte,
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u goede ervaringen heeft met Benitech.
Team...
Beste meneer Korte,

Mieke

Transparant en betrouwbaar.

Beste Mieke,
Beste Mieke,
Hartelijk dank voor uw review! Bij Benitech streven we ernaar om transparantie en betrouwbaarheid hoog in het vaandel te houden. We zijn blij dat u dit hebt ervaren en stellen uw vertrouwen in ons zeer op prijs.

Nijssen

Prima,100%

Beste meneer Nijssen,
Beste meneer Nijssen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Bij Benitech is klanttevredenheid onze hoogste prioriteit en het is dan ook geweldig om te zien dat u ons werk zo positief beoordeeld.

JF Wedemeier

Twee keer uitstekend werk geleverd

Beste mevrouw Wedemeier,
Dankuwel voor uw positieve feedback! We streven er altijd naar om kwaliteit te leveren en we zijn blij om te horen dat u dit beide keren ook zo heeft ervaren.
We...
Beste mevrouw Wedemeier,
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort toe met uw nieuwe kozijnen!

a. baas

Prima gegaan

Beste meneer Baas,
Bedankt voor uw review en beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles goed is verlopen, daar streven we ook altijd naar.
We wensen u veel woonplezier en...
Beste meneer Baas,
We wensen u veel woonplezier en wooncomfort!

Fam. Clerc

Super

Beste familie Clerc,
Hartelijk dank voor uw recensie en beoordeling. Fijn om te zien dat u goede ervaringen met ons heeft!
Met vriendelijke...
Beste familie Clerc,

M. Duvaloois

Professioneel,vriendelijk,topkwaliteit, doorwerkers,plusplusplus dus. Bij twijfel, DOEN

Beste mevrouw Duvaloois,
Bedankt voor uw geweldige review, wat een mooie woorden! We zijn blij om te horen dat u onze inzet waardeert en dat u zo tevreden bent.
Heel veel woonplezier en...
Beste mevrouw Duvaloois,
Heel veel woonplezier en wooncomfort gewenst met uw nieuwe kunststof kozijnen!