Bendelli

Snelheid / levertijd
Prijs / kwaliteit

Geke

Mooie producten, heel goede service toen bleek dat product niet meer op voorraad was. Ik bestelde een andere en de extra kosten daarvoor werden niet verrekend. Top!

Klantenservice is heel dienstbaar en klantgericht

Het zou prettig zijn als je op de website ook kunt zoeken op materiaalsoort. Ik was op zoek naar blouses van 100% katoen en daar kon ik helaas niet expliciet op zoeken.

Te kleine maat besteld. Retourzending en terugstorten geld geen probleem

Website te traag

Vlot en correct geleverd. Goede kwaliteit en duidelijke info bij retourzendingen.

Mark

Snelle service, leuk assortiment.

Had nog een korting open staan, zelfs na 2 jaar alsnog toegekend en geaccepteerd.

Jacqueline

Mooie artikelen .... snelle service ... geen problemen met retourneren .. snelle terug betaling 👍

Snelle service met alles

Overhemden van mooi styling, snel geleverd!

Prima bedrijf om on line te kopen.

Mooie kleding. Snelle afhandeling van teruggave en verwerking en verzenden orders.

Als ik in de filter een bepaalde maat aangeef, filtert het programma niet goed. Ik krijg ook kleding te zien die niet meer in die bepaalde maat te verkrijgen is.

Daan

Snelle en correcte levering. Mooie overhemden tegen scherpe prijzen.

Duidelijk omschrijving van het product. Bij bepaalde producten zelfs een video! Erg mooi.

Prachtige website met een goede klantenservice. Reageren snel op je mailtje. Mooie merken tegen scherpe prijzen. Goede acties in de nieuwsbrief.

Goed acties die je in je mailbox krijgt.