Bemster

Ik had al tickets besteld maar later bleek dat er nog een stel vrienden mee wilden gaan. N.a.v. mijn gestuurde mail kreeg ik al snel een positief bericht terug. We konden gewoon samen zitten. We...

Fred

Eerste keer hier tickets besteld zonder problemen. Op tijd de kaarten binnen en alles volgens verwachting.

Ik kocht 4 tickets met de bedoeling om naast mekaar te zitten.
Uiteindelijk zaten we alle 4 ergens anders en heb ik de tickets dubbel van de prijs betaald plus nog eens 12,5€ servicekosten.

Reactie Bemster:

Beste klant, hartelijk dank voor uw review. Het is spijtig dat u vooraf geen contact met ons hebt opgenomen. In dit geval betroffen het losse zitplaatsen. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u altijd contact met onze klantenservice per e-mail opnemen. U krijgt dan binnen 24 uur gedurende werkdagen reactie op uw mail. Indien gewenst kunt u ook met ons bellen gedurende werkdagen. Wij wensen u voor nu veel plezier bij de voorstelling. Met vriendelijke groet, Bemster

Filip

2 tickets besteld voor een optreden met Bart Peeters. 6 tickets ontvangen voor een circusvoorstelling. Na klacht uiteindelijk toch 2 tickets voor Bart Peeters ontvangen op 5 rijen van elkaar...

Reactie Bemster:

Beste klant, het is spijtig dat u ontevreden bent over onze service echter was er inderdaad een fout ontstaan tijdens het uitzenden van uw tickets. U stuurde ons hierover een e-mail en deze is dan ook direct door onze Klantenservice opgepakt. U heeft vervolgens de nieuwe set met juiste tickets ontvangen voor het door u gekozen event. Het betroffen in dit geval losse zitplaatsen. Wij hebben ons dan ook gehouden aan de door u geplaatste bestelling. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice. Zij reageren binnen 24 uur gedurende werkdagen op alle ingekomen mails. Met vriendelijke groet, Bemster

Bestellen van tickets, vraag gesteld via website, snelle reactie en oplossing van het probleem

Ik ben een tevreden klant en beveel dit bedrijf zeker aan. Vooraf is alles duidelijk en bij vragen zeer vlotte klantenservice.

Laros

De toegewezen plaatsen waren prima, duidelijke en snelle communicatie. Gewoon goed

We hebben genoten en bevelen jullie zeker aan!

Freddy van den abeele

Ik koop 2 ticketten voor walking with dinosaurs. Dit om samen met mijn kleinzoon te gaan. Deze is amper 6 jaar. Ik krijg 2 ticketten elk in een verschillend blok. Hierdoor zou ik mijn kleinzoon 6...

Reactie Bemster:

Het is heel spijtig om te lezen dat u ontevreden bent over onze service echter hebben wij ons gehouden aan de door u geplaatste bestelling. In dit geval betroffen het losse zitplaatsen voor het event. Echter zijn deze zitplaatsen vlak achter elkaar gesitueerd en niet zoals uw suggereert ver van elkaar in een ander blok. U zit dus exact achter elkaar op 2 verschillende rijen in hetzelfde blok. Uw tickets zijn al reeds aan u uitgeleverd en het is helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren of om te boeken. Onze klantenservice heeft u al eerder getracht hulp te bieden door uitleg te geven en een alternatieve oplossing aan te bieden. U heeft echter aangegeven gewoon gebruik te willen maken van ontvangen tickets. Het is dus erg jammer dat u alsnog hier een negatieve beoordeling hebt geschreven. Wij adviseren u om gewoon naar het evenement toe te gaan gezien u en uw kleinzoon bij elkaar zitten. Met vriendelijke groet, Bemster

Roger Huysmans

Uitermate positieve ervaring - snelle service-klantvriendelijk en accuraat