Bemster

Lisa

Zeer sympathieke en vriendelijke klantenservice, ook heel rap antwoord op uw vraag!
Zeer tevreden!

Tickets voor een concert waren niet verzonden dus heb ik een mail gestuurd naar de klantenservice en binnen de 10 minuten had ik mijn tickets ! Dus snelle en perfecte service !!

Doen wat ze beloven

Duiven

Onlangs heb ik via Bemster tickets besteld voor The Mavericks. Zoals in de screenshot te zien is (https://i.imgur.com/ri8fYwD.png : screenshot van “mijn bestellingen” op de website van Bemster), heb...

Reactie Bemster:

Beste heer/mevrouw Duiven,
Erg vervelend deze kwestie, echter heeft onze Klantenservice u al eerder uitgebreid uitleg gegeven en wij hebben op basis van de door u geplaatste bestelling dan ook de tickets uitgeleverd. U bent vervolgens met de door u aangekochte tickets bij ons dan ook gewoon naar het concert gegaan. Mocht u nu nog verdere vragen hebben dan kunt u opnieuw contact opnemen met onze Klantenservice, telefonisch of per e-mail, zij staan u graag opnieuw te woord. Met vriendelijke groet, Bemster

Vanhooren marc

Het is een goede firma

Goeie service

Vanhooren marc

Het is een goede firma

Onbekende naam voor mij voor Gent Jazz.
Maar prima , klantvriendelijke reactie op mijn vragen.

Karin

Heel vervelend dat jullie telefonisch niet te bereiken zijn.
Dat voorspelt voor mij niet veel goeds
Nu maar hopen dat jullie mijn mail wel snel zullen beantwoorden

Reactie Bemster:

Beste mevrouw,
Spijtig dan u ontevreden bent over onze service. Echter begrijpen wij uw review niet goed. U hebt deze ochtend telefonisch met ons contact opgenomen en bent doorverwezen naar onze Klantenservice per e-mail omdat de lijnen bezet waren. Vervolgens hebben wij binnen enkele minuten gereageerd op de door u verstuurde e-mails. Ook hierin hebben wij aangegeven dat wij wegens drukte niet altijd direct telefonisch bereikbaar zijn en dat onze Klantenservice per e-mail juist zo spoedig mogelijk reageert. Dit alles in een tijdbestek van nog geen 30 minuten (!!). Onze Klantenservice heeft dan ook in deze zeer snel op uw vragen gereageerd. Mochten er nu nog vragen zijn dan vernemen wij deze uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Bemster

Mijn ervaring is goed. Tickets stonden eerdere dan verwacht al in mijn inbox. Gewoon een goed bedrijf.