Bemster

Eerkel

Ik bestelde tickets voor een foutieve datum en wilde deze dan ook graag ruilen voor de juiste. Ik kreeg binnen 1 uur al reactie op mijn mail en werd positief gestemd, het was geen enkel probleem om...

De tickets waren ruim 30€ duren per ticket. Dat vind ik toch een heel groot prijsverschil.

Reactie Bemster:

Hartelijk dank voor uw review. Op onze website geven wij heel duidelijk en transparant aan dat wij wederverkoper zijn van tickets zodat elke klant vooraf bewust is van het feit dat aangekochte tickets zijn doorverkocht. Er ligt dus veelal een prijsverschil tussen onze verkoopprijs en die afgedrukt op de kaarten zelf. Tevens vermelden wij bij elk event de nominale prijs van de kaarten. Ook kunt u dit lezen in alle informatieteksten, gedurende het bestelproces maar ook in onze algemene voorwaarden waar u ten tijde van bestelling mee akkoord bent gegaan. Het is spijtig dat u zich hierin vooraf niet goed hebt ingelezen. Uw tickets worden volgens overeenkomst geleverd en wij wensen u dan ook een onvergetelijke avond uit. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met onze Klantenservice. Met vriendelijke groet, Bemster

Bestellen ging vlot en de tickets snel ontvangen. Ik zal zeker en vast nog eens gebruik maken van jullie diensten.

Verlaat

Naar volle tevredenheid

JohnB

Zeer vriendelijk te woord gestaan via mail en telefoon. Fantastische avond gehad en we zullen zeker gebruik blijven maken van jullie diensten.

Verweij

Geweldige avond gehad met plaatsen van heel dichtbij

John

Tickets in de mail dus geen gedoe met de post. Ze doen wat ze beloven, niets op aan te merken. Ik ben tevreden klant en kom zeker nog eens terug.

Linda

Goeie tickets, goed gereld, gewoon goed dus!

Kim B

Naar alle tevredenheid hier mijn tickets aangekocht.