8.3/10
8.5/10

Weckx J.

Duidelijke vermelding dat verschillende kleuren in één bestelling mogelijk zijn: vervoerkosten naar België!!
Beter is zorgen voor 1pakket aanbieding met bv groen,rood,roze,geel of nog een andere samenstelling.
VOORDEEL: je hoeft je pakketje niet zelf samen te stellen

Chantal

Super ervaring. Direct producten bij mijn zoekopdracht. Overzichtelijk qua kosten en leveringsvoorwaarden. En snelle levering. Product is top! Hartelijk dank!

Geen. Super service!

De Koning

Duidelijke site en ik had de spullen snel in huis!

Marja Dragt

Jammer dat het blijkbaar lastig is om een artikel terug te sturen en daarbij moet je zelf ook nog een keerde retourkaarten betalen! Niet klantvriendelijk en belemmert mij om weer wat te bestellen......

Meer communiceren met de klant via de mail.

Angela de Bakker

Ik heb een Halloween masker gekocht waarvoor ik verzendkosten moest betalen. toen ik het vervolgens thuis kreeg was het veel te groot en had ik een hoofd ter grootte van Bokito moeten hebben om het...

Verbeter de retourvoorwaarden.

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,

Indien een product niet naar wens is zijn zoals vermeld in onze voorwaarden de retour kosten voor de klant.
Indien de gehele order retour komt krijgt de klant het gehele orderbedrag gecrediteerd, dit is inclusief de eerder betaalde verzendkosten.

Klantenservice Shoppartners

ingrid

Nette en snelle service

G. Van De Walle

Heb regenlaarsjes besteld en waren boven verwachting goed! Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geen verbeterpunten

arjan

Prima niks mis mee

niks houden zo

macjos

Ruime keuze t-shirts,vele modellen en kleuren.

Geen.

Arts