Paul Bagmeijer

Zeer overzichtelijke website en dus makkelijk te bestellen.
De artikelen werden snel opgestuurd en perfect verpakt.

Wat mij betreft voorlopig geen verbeterpunten nodig.

Chantalll

Goeie prijzen en snelle service!!

Geen tips! Alles was naar wens

MB

Leuke spulletjes, fijne webshop, snelle verzending. Wel jammer dat ik geen bestelbevestiging kreeg en ook geen verzendbericht, ik kon het pakketje dus niet volgen.

Bestelbevestiging en verzendbevestiging sturen! Zo zonder communicatie laat de klant denken dat het geen goed bedrijf is.

Rinske

Prima, duidelijke communicatie en snelle levering

De Mey

Ik ben tevreden

nvt

Bert

Perfect artikel en levering zoals vermeld

Betty

Supersnelle levering van het bestelde artikel!!!

Niets

M de Pina

Prima snelle bezorging in perfecte staat afgeleverd.
Niet te duur

Julie Vande kerckhove/mood beach

Heel goede service na verkoop!
Heel goede service na verkoop!
Ik had breekbaar materiaal besteld, door de onvoorzichtigheid van de post kreeg ik het pakketje beschadigd toegestuurd, een deel ervan was gebroken. Ik heb contact opgenomen met de firma Bellatio om dit te melden, de dag nadien kreeg ik de nieuwe producten toegestuurd!

particulier

Keurig op tijd geleverd. Had alleen verwacht, dat de 5 kerstknuffels [rendieren] groter waren. Er stond op de site, dat ze 30 cm waren, maar dat viel wel tegen. Ze kunnen alleen zitten, daardoor... Keurig op tijd geleverd. Had alleen verwacht, dat de 5 kerstknuffels [rendieren] groter waren. Er stond op de site, dat ze 30 cm waren, maar dat viel wel tegen. Ze kunnen alleen zitten, daardoor tonen ze veel kleiner. Heb ze voor onze 5 kleinzoons besteld [voor de kleindochters 4 eenhoornknuffels, die ook 30 cm zijn en die lijken nu veel groter]. Had expres dezelfde maat besteld ivm scheve ogen nl.

misschien de maat wat duidelijker omschrijven