G

Zeer goede ervaring, website is heel overzichtelijk en het process van de bestelling verliep precies zoals beschreven en zeer snelle levering

Artina

Goed bevallen. Snel geld retour

Als er iets niet leverbaar is. Zet het dan op pakbon ipv dat het geleverd is

inge

Goede service

Verpak de spullen beter en geef aan dat het om breekbare spullen gaat, zodat ze niet gebroken aankomen (bloempotten)

Piet

Slecht
Bloempot gekocht. Ontvangen bloempot komt niet overeen qua kleur. Stuur foto's van pot op.
Medewerkster vraagt of er een barcode op de pot zit. Stuur foto barcode op.
Bericht...
Slecht
Medewerkster vraagt of er een barcode op de pot zit. Stuur foto barcode op.
Bericht medewerkster 2 volgende dag: "Kunnen niks voor U doen, de barcode klopt. Inderdaad de barcode klopt (Helder, licht oker geel)
Toegestuurde pot is vele malen donkerder Barcode zit op de verkeerde pot. (Heb de barcode ook zelf gescanned)
Dan krijgen we weer het verhaal (wat ook andere webshops doen: Pixels he ja, kan aan de pixels liggen hé?)
Medewerkster 2 durft zelfs te beweren dat ze geen verschil ziet tussen de foto's van de pot die ik heb opgestuurd en foto op de site. Hilarisch.
Vervolgens telefonisch contact met medewerkster 3: Nog vele malen erger. Uiteindelijk wordt er besloten een retourlabel toe te sturen voor gratis retour.

Grappige van dit verhaal: De betreffende pot is bijna nergens meer te krijgen. Dus ik bel nog eens op dat de de toegestuurde pot mij ook wel bevalt en dat ik er nog wel 2 wil kopen.

Medewerkster: "die pot is uitverkocht zie ik nu!" (de oorspronkelijke helder oker gele pot)
De foute labeling is dus opgemerkt en pot staat nu (dag later) als uitverkocht op de site.

Ik probeer haar duidelijk te maken dat ik nog 2 exemplaren van de mij toegestuurde pot wil en vraag haar welk artikel het betreft. Aangezien ik er dan 3 in feite zou hebben gekocht vraag ik om een korting.

Medewerkster:" Neen daar beginnen we niet aan! Ik zeg u zojuist toch ook dat die pot is uitverkocht!"

Ik denk nog even na of ik het nog eens zal proberen te vragen dat ik nog 2 potten wil van hetzelfde exemplaar dat mij is toegestuurd.

Pff, nee dus.
Contact met medewerkster 3 was niet prettig, manier van te woord staan is op het randje van onbeschoft en soms even er overheen.

Niet liegen, we maken allemaal fouten

Reactie Bellatio.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Een kleur nuance tussen een artikel in werkelijkheid en artikel op beeldscherm kan soms voorkomen. Omstandigheden als scherminstellingen, maar ook de achtergrond of lichtval op een beeldscherm kan een verschil in kleur nuance geven. Dezelfde bloempot, een slag groter naar u versturen lijkt ons ook geen oplossing. De kleurnuance zal voor u blijven. De bloempot mag u gratis naar ons terugsturen en het betaalde bedrag ontvangt u dan terug.
Uiteraard kunnen wij ons ook heel goed voorstellen dat het heel teleurstellend voor de klant is, als de geboden oplossing niet naar wens is. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Oudijk

Perfect