Belieff

Ik heb in rolstoeldeken besteld voor kennis . Deze zou ook geschikt zijn voor skootmobiel . Tip: 15.cm aan weerszijden onder dichtnaaien. Je kan je voeten er dan makkelijk opzetten ander waait zo’n...

Reactie Belieff:

Beste Jan en Jellie,

Hartelijk dank voor uw feedback en aankoop. Zoals ik kan lezen heeft u gekozen voor onze rolstoel deken open. Nu beschrijft u precies in uw feedback de punten dat wij verwerkt hebben in de deken met voetenzak. Deze beschikt over een geïsoleerde voetenzak, waardoor de benen en voeten warm blijven en de deken onmogelijk weg kan waaien. Mocht u het product willen ruilen, dan is dat uiteraard geen probleem. Warme groet, Team Belieff

Geweldig product! Lekker warm!
Goede service ! zeer klantvriendelijk!

Gigi

Adequate reactie op e-mail, vlotte levering en goed product.

Kim

Goed, ik heb een rolstoel deken gekocht en hij is niet zwaar , lekker warm en makkelijk op te vrouwen.

Wessel

Zeer vriendelijke en snelle service.Ik heb een van de dekens deze winter door weer in wind gebruikt en hij blijft mooi,ook na een aantal wasbeurten.

Bart

Vriendelijk personeel! Ik werd goed geholpen om de geschikte rolstoel deken voor mijn moeder te vinden. Hoge kwaliteit en snelle levering! Bedankt Belieff :)

Milan

Snelle levering en een heerlijk warme deken!