Stultjens Michel

Ik had op zaterdag mijn bestelling gedaan en hoopte dat ik mijn pakje voor dinsdagavond zou ontvangen ik heb dan maandag nog geschreven omdat ik zag dat de post het nog niet gekregen had en toen was... Ik had op zaterdag mijn bestelling gedaan en hoopte dat ik mijn pakje voor dinsdagavond zou ontvangen ik heb dan maandag nog geschreven omdat ik zag dat de post het nog niet gekregen had en toen was er een lichte paniek want de Duivels speelden op dinsdagavond maar geen nood het pakje werd na twee dagen, dus op dinsdag geleverd. Prima dienst. Bedankt

Zeer grote keuze op de website.

Annick Paessens

Fantastische service, de eerste keer is er geen pakje geleverd maar dat werd binnen de kortste tijd recht gezet. Deze keer is het pakje wel op het juiste adres geleverd, waarvoor dank.

supervriendelijke mensen die je verder helpen, met dank aan Micha

Tom

Bestelling sjaal en mutsen kv Mechelen

Goede site, snelle levering

Tim Linsen

Snel en correct

Helia

Mooie artikelen

Van Hirtum

snelle levering

Vandaag besteld enkele dagen later geleverd .

Alles was tip top

Vervecken Bart

Postief, snelle afhandeling, alles prima verlopen

snel en correct

Ben heel blij met de service van Belgoshop.

servicegericht, snel en vriendelijk

BVBA Hair Fashion (Thierry Piette)

Zeer positieve ervaring. Ik had een bestelling geplaatst van een bepaalde ploeg. Daarna nog een bestelling geplaatst van een andere ploeg, bleek ik terug op jullie site terecht was gekomen. Ik heb... Zeer positieve ervaring. Ik had een bestelling geplaatst van een bepaalde ploeg. Daarna nog een bestelling geplaatst van een andere ploeg, bleek ik terug op jullie site terecht was gekomen. Ik heb daar nog enkele spullen gekocht. Ik heb dan ook contact opgenomen via de chat om te zeggen dat alles in 1 keer mag verzonden worden om jullie kosten te besparen. Gilles zei me dat dat niet mogelijk was omdat ze in het magazijn bestelling per bestelling verpakken. Maar hij zo vriendelijk, om de verzendingskosten van de eerste bestelling te crediteren.

Zeer vriendelijk en punctueel.