Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Correcte levering

Op tijd

Lieven ALAERT

Bestelling vlot verlopen. En snel geleverd. Geen klachten !

Moest deel van bestelling terugsturen. Retourformulier niet zo duidelijk ("kosten retour voor koper", maar als ik belde (zeer vriendelijke persoon), bleek dat dit enkel voor kopers in het buitenland... Moest deel van bestelling terugsturen. Retourformulier niet zo duidelijk ("kosten retour voor koper", maar als ik belde (zeer vriendelijke persoon), bleek dat dit enkel voor kopers in het buitenland geldt). Dus best retourformulier aanpassen. Ik vroeg toen ook a tel wat moest gebeuren voor retourzending en kreeg alle (duidelijke) uitleg. Maar op retourformulier staat dat je pas mag terugsturen na emailbevestiging. Was me ook niet gezegd tijdens call en blijkt ook niet echt nodig te zijn. Dus hier best ook retourformulier aanpassen

Vlotte levering

Snel en correct

Belgoshop kv mechelen

Ik heb hier een goede ervaring mee. De levering was ook redelijk snel.

Snelle levering.

Volckaert Patrick

Zeer goed!

Duidelijke communicatie, vlotte verzending en levering, product voldoet aan de verwachtingen

Verbruggen

Bestelling en levering goed verlopen. Wel geen indicatie bij aankoop over levertermijn dat kan beter

Eenvoudige checkout

Annelies Zegels

Positief

Snelle levering, Essevee trui is v goede kwaliteit

Na directe en correcte betaling,kregen we nà levering nog minstens 2 aanmaningen om te betalen.. onderlinge diensten communiceren daar niet???

Snelle levering en na persoonlijk contact, situatie uitgeklaard

Reactie Belgoshop.com:

Beste klant, Zoals zonet aan de telefoon uitgelegd, had u 2 bestellingen geplaatst, waarvan slechts 1 betaald was. Daarom kreeg u ook herinneringen voor de openstaande bestelling. We hebben bij... Beste klant, Zoals zonet aan de telefoon uitgelegd, had u 2 bestellingen geplaatst, waarvan slechts 1 betaald was. Daarom kreeg u ook herinneringen voor de openstaande bestelling. We hebben bij deze de laatste bestelling geannuleerd zodat u geen herinneringen meer zla ontvangen.

Tom De Haes

Geen begrip en zeer bot antwoord op mijn vraag ontvangen

Reactie Belgoshop.com:

Beste klant, We hebben uw bericht van 26 november bekeken. U vroeg een korting op een dag dat er geen kortingen beschikbaar waren. Wij hebben u heel vriendelijk geantwoord dat we daar niet op... Beste klant, We hebben uw bericht van 26 november bekeken. U vroeg een korting op een dag dat er geen kortingen beschikbaar waren. Wij hebben u heel vriendelijk geantwoord dat we daar niet op konden ingaan. We hopen dat u begrijpt dat het niet mogelijk is om te onderhandelen op prijzen, deze liggen vast. Mvg, Belgoshop