E.W.

Prima eten, lekkere biertjes en een topsfeer om lekker te borrelen. Ideaal met z'n tweeën of met een grote groep.

Laura

Gezellige plek, lekkere biertjes en getraind en vriendelijk personeel!

Leuke sfeer, lekker bier (circa 100 verschillende), lekker eten, goede bediening en service. Wij komen zeker terug.

william Schoonderbeek

Top locatie, heerlijke biertjes, leuk personeel, geen bijzonder eten.

R Zandstra

Hele mooie locatie, met vriendelijk personeel. We hebben een bier/borrel proeverij gehad, met allemaal lekker biertjes. In alle rust en met passie voor het vak is ons alles uitgelegd over de... Hele mooie locatie, met vriendelijk personeel. We hebben een bier/borrel proeverij gehad, met allemaal lekker biertjes. In alle rust en met passie voor het vak is ons alles uitgelegd over de processen. Daarna ook nog eens goed en veel gegeten! Was een top avond.

Tim van Dijk

Klantvriendelijk. Goede bediening en service. Lekker gegeten en gedronken. Wij komen heel graag (weer) terug.

Geweldige locatie, goeie bediening en heerlijke biertjes !!

USBV

Lekker gegeten met man of 10, flexibel in de reservering, mooi gebouw, goeie sfeer.

Leon vd W

Leuke ervaring. Mooie zaak waar je heerlijk kan staan/zitten. We hebben een bierproeverij gedaan (borrelproeverij). Was erg leuk en Joost heeft ons in alle rust alles kunnen bijbrengen.

Joran

Goede service, lekker eten en fijne sfeer. Akoestiek is niet super, maar dat wisten we van tevoren...