Tim Zuidgeest

In één woord Perfect!

Eric de Graaf

Prettige, warme sfeer, goed eten, lekker bier, goed personeel

Prachtige lokatie. Bediening erg behulpzaam. Van onze groep kon iemand niet tegen zoveel geluid. De bediening heeft voor ons in de hal bij de borreltafels een tafel gedekt. Top!
Het eten is...
Het eten is goed . Speis/ prijsverhouding prima. Snelle bediening. Een echte aanrader!

Sacha Tippel

Een leuke en erg ' smakelijke ervaring'. Goede sfeer, met name door de mooie locatie. Degelijke bediening, vriendelijk, en adequaat. Lekker eten, snel geserveerd en erg goed van smaak.

Ted van Bergen

Uitstekende bediening, kundig personeel en een mooi assortiment aan lekkere biertjes.

Herald de Groot

Er leuke avond gehad! Bierproeverij is een aanrader!!

Foeth M.A.

Herhaling vatbaar.. aardige mensen.. vlotte bediening.. heerlijk eten en zo lekker geborreld met me nichtje

Prachtige locatie. Eten was helaas niet op smaak. Wachttijd lang en bediening leek ons vergeten.

Utrecht First

Das Lokal selbst ist ein Knaller. Eine ehemalige Kirche, von außen als solche nicht zu erkennen. Ausstattung gut, junges, cooles Publikum. Leider ist die Akustik tatsächlich ein Problem. Die... Das Lokal selbst ist ein Knaller. Eine ehemalige Kirche, von außen als solche nicht zu erkennen. Ausstattung gut, junges, cooles Publikum. Leider ist die Akustik tatsächlich ein Problem. Die ehemalige Kirche ist nur für einen einzigen Sprecher bzw. die Orgel gebaut worden. Der Saal ist riesengroß, man versteht kaum sein eigenes Wort - es ist wirklich wahnsinnig laut, daran muss man sich erst gewöhnen. Die Speisen sind übersichtlich, aber lecker und gut. Das Personal, vermutlich studentisch, sehr bemüht und sehr freundlich. Einen exklusiven Service sollte man hier natürlich nicht erwarten, obwohl die Preise schon stattlich sind.

Isabelle de ridder

Ik raad iedereen aan hier te gaan eten en bieren.Super vriendelijk personeel en heerlijk eten.Krijg gelijk trek nu ik dit schrijf.Leuke locatie.TOP....