Stan van Beek

Topervaring. Heerlijk hapjesplankje voor bij het bier. Geen vijf sterren omdat de frietjes bij de burger niet warm waren.

Henk Koetzier

Beste borrelplank ooit. Enorme keus aan bieren. Leuke ambiance.

Pam

Erg fijn. Er was wel een meneer die was minder vriendelijk was.

T. de Heer

Ongeveer een maandje geleden heb ik hier mijn 30ste verjaardag gevierd met 8 personen. Als een soort hommage aan mijn 16de verjaardag die ik hier ooit gevierd had. Sindsdien altijd mijn kroeg... Ongeveer een maandje geleden heb ik hier mijn 30ste verjaardag gevierd met 8 personen. Als een soort hommage aan mijn 16de verjaardag die ik hier ooit gevierd had. Sindsdien altijd mijn kroeg geweest sinds ik ook in Utrecht gestudeerd heb. Altijd goed gegeten en gedronken. We hadden het gezellig. Al werd de bediening door iemand anders overgenomen na het voorgerecht door een meisje wat ongeïnteresseerd was en nadat 2 gasten van onze tafel naar huis gingen was ze tussen onze benen door aan het vegen. Ook kreeg ik een biertje met een chip uit het mondstuk van het glas. Toen wij dit aangaven zei ze; ja ok en nu? Nu werk ik zelf al vrij lang in de horeca maar haar gedrag bracht echt een beetje nare nasmaak aan onze avond.

Super ervaring

Revilo

Lang moeten wachten op drankjes terwijl het niet druk was. Bij afrekenen ongeïnteresseerd personeel!

Tim Zuidgeest

In één woord Perfect!

Eric de Graaf

Prettige, warme sfeer, goed eten, lekker bier, goed personeel

Prachtige lokatie. Bediening erg behulpzaam. Van onze groep kon iemand niet tegen zoveel geluid. De bediening heeft voor ons in de hal bij de borreltafels een tafel gedekt. Top!
Het eten is...
Het eten is goed . Speis/ prijsverhouding prima. Snelle bediening. Een echte aanrader!