Ted van Bergen

Uitstekende bediening, kundig personeel en een mooi assortiment aan lekkere biertjes.

Herald de Groot

Er leuke avond gehad! Bierproeverij is een aanrader!!

Foeth M.A.

Herhaling vatbaar.. aardige mensen.. vlotte bediening.. heerlijk eten en zo lekker geborreld met me nichtje

Prachtige locatie. Eten was helaas niet op smaak. Wachttijd lang en bediening leek ons vergeten.

Utrecht First

Das Lokal selbst ist ein Knaller. Eine ehemalige Kirche, von außen als solche nicht zu erkennen. Ausstattung gut, junges, cooles Publikum. Leider ist die Akustik tatsächlich ein Problem. Die... Das Lokal selbst ist ein Knaller. Eine ehemalige Kirche, von außen als solche nicht zu erkennen. Ausstattung gut, junges, cooles Publikum. Leider ist die Akustik tatsächlich ein Problem. Die ehemalige Kirche ist nur für einen einzigen Sprecher bzw. die Orgel gebaut worden. Der Saal ist riesengroß, man versteht kaum sein eigenes Wort - es ist wirklich wahnsinnig laut, daran muss man sich erst gewöhnen. Die Speisen sind übersichtlich, aber lecker und gut. Das Personal, vermutlich studentisch, sehr bemüht und sehr freundlich. Einen exklusiven Service sollte man hier natürlich nicht erwarten, obwohl die Preise schon stattlich sind.

Isabelle de ridder

Ik raad iedereen aan hier te gaan eten en bieren.Super vriendelijk personeel en heerlijk eten.Krijg gelijk trek nu ik dit schrijf.Leuke locatie.TOP....

Ger de Bruijn

Zeer goed eten, lekker bier, vriendelijk en vrolijk personeel.tijdens ons bezoek zeer druk, toch snelle bediening.
wel wat lawaaig, maar dat went wel.

Mick

Super! Goede bieren, goede aanraders, goed eten! Alleen beetje gehorig maar das geen ramp.

Weer uitstekende service voor het vieren van een feestje. Ideale avond met heerlijk bier en bitterballen.

Nyima

Gezellige bierproeverij gehad, leuke uitleg over de bieren en ook erg divers en lekker. We konden ervoor kiezen dat we enkel bij een nieuw biertje uitleg kregen en verder ons zelf konden vermaken.... Gezellige bierproeverij gehad, leuke uitleg over de bieren en ook erg divers en lekker. We konden ervoor kiezen dat we enkel bij een nieuw biertje uitleg kregen en verder ons zelf konden vermaken. Voor onze groep een goede optie!