Sacha Tippel

Een leuke en erg ' smakelijke ervaring'. Goede sfeer, met name door de mooie locatie. Degelijke bediening, vriendelijk, en adequaat. Lekker eten, snel geserveerd en erg goed van smaak.

Ted van Bergen

Uitstekende bediening, kundig personeel en een mooi assortiment aan lekkere biertjes.

Herald de Groot

Er leuke avond gehad! Bierproeverij is een aanrader!!

Foeth M.A.

Herhaling vatbaar.. aardige mensen.. vlotte bediening.. heerlijk eten en zo lekker geborreld met me nichtje

Prachtige locatie. Eten was helaas niet op smaak. Wachttijd lang en bediening leek ons vergeten.

Utrecht First

Das Lokal selbst ist ein Knaller. Eine ehemalige Kirche, von außen als solche nicht zu erkennen. Ausstattung gut, junges, cooles Publikum. Leider ist die Akustik tatsächlich ein Problem. Die...

Isabelle de ridder

Ik raad iedereen aan hier te gaan eten en bieren.Super vriendelijk personeel en heerlijk eten.Krijg gelijk trek nu ik dit schrijf.Leuke locatie.TOP....

Ger de Bruijn

Zeer goed eten, lekker bier, vriendelijk en vrolijk personeel.tijdens ons bezoek zeer druk, toch snelle bediening.
wel wat lawaaig, maar dat went wel.

Mick

Super! Goede bieren, goede aanraders, goed eten! Alleen beetje gehorig maar das geen ramp.

Weer uitstekende service voor het vieren van een feestje. Ideale avond met heerlijk bier en bitterballen.