Matige ongeïnteresseerde bediening

Alicia

1 woord: Super ! Warme welkom, echte vriendelijke medewerkers die ons alle aandacht gaven. Het liep allemaal perfect op rolletjes. Heerlijk gewoon !

Brenda

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en lekker gegeten. Heel leuk dat er biersuggesties bij de gerechten staan. Weer is wat anders dan wijn.

Beekman

Goed, eten was heel lekker. We vonden de tafeltjes wel erg klein .

Marieke

Heerlijk gegeten en fantastische bierkaart! Erg gezellig en sfeervolle plek om te eten. Bediening is vriendelijk maar zou iets alerter mogen zijn bij lege glazen.

Matthias

Heerlijk gegeten! Helaas waren de mosselen op, maar van een heerlijk alternatief mogen genieten. Bierkeuze is reuze, een van de redenen dat ik vaker te vinden ben bij Olivier. Door de drukte werden... Heerlijk gegeten! Helaas waren de mosselen op, maar van een heerlijk alternatief mogen genieten. Bierkeuze is reuze, een van de redenen dat ik vaker te vinden ben bij Olivier. Door de drukte werden we na relatief lang wachten/oogcontact maken geholpen. Verder prima ervaring zoals gewoonlijk!

Laura-Li

Heel fijn hoe een op maat en smaak samengestelde bierproeverij werd geserveerd voor ons. Ondanks dat ik laat had gereserveerd was het geen probleem en werd er zelfs bij elk biertje een uitgebreider... Heel fijn hoe een op maat en smaak samengestelde bierproeverij werd geserveerd voor ons. Ondanks dat ik laat had gereserveerd was het geen probleem en werd er zelfs bij elk biertje een uitgebreider uitleg gegeven. Prijs kwaliteit is perfect. Er werd goed naar onze voorkeur geluisterd. Heel fijn. Dank jullie wel!

Bob

Prima eetcafé met uiteraard vele soorten bier. Doe geen trui aan, het is er behoorlijke warm. O, let op dat de burger niet te rauw wordt geserveerd.

Erwin

Lekker bier, lekker eten, professionele bediening. Maar de bediening zou vriendelijker en vrolijker mogen