Jacob

Geweldige avond!

Maaike Post

Lekker bier, vriendelijke (Maar wat minder oplettende) bediening. Het eten viel echt behoorlijk tegen. We hoorden pas toen we al even op het eten aan het wachten waren dat de mosselen er niet meer... Lekker bier, vriendelijke (Maar wat minder oplettende) bediening. Het eten viel echt behoorlijk tegen. We hoorden pas toen we al even op het eten aan het wachten waren dat de mosselen er niet meer waren. Als alternatief bestelden we kabeljauw en kip. Allebei waren erg karig. Ik heb zelden zo'n klein stukje vis gekregen. Er zaten ook geen frietjes bij. De kip had meer bot dan vlees. Ook het dessert vonden we niet lekker.

M.gommers

Prima deluxe!

Frank Berkheij

Met 5 vrienden gegeten gisteren.3 personen hadden spare-ribs. Zij vonden deze te pittig en het was of ze uit de magnetron kwamen.Dit gemeld,maar er was niets aan te doen helaas.

Gezellige omgeving, maar bijna 20 euro voor 1,5 sparerrib is wel aan de prijs.

Erik

Prachtige locatie met heerlijk eten!

Annelies

De live jazz op zondag was zeer sfeervol. Een gezellige middag gehad met een heerlijke borrelplank en een lekkere kaasfondue. De bediening was erg vriendelijk. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Vicki Vinall

Echt super. Service was a dikke 10!

Danitsja

Erg gezellig. De sfeer klopte. En de live Jazz was er prettig omdat het niet overstemde.