Mirthe

Super fijn personeel, heerlijk eten en lekker veel soorten bier

Familie

Goed en net personeel, snelle bediening en goed eten

Janine frankhuizen

Erg gezellig en goede bediening, het eten heeft me aangenaam verrast

Martine

Wat een toffe bediening. Ook zonder op de kaart te hoeven kijken, werden we op lekkere speciaalbieren gewezen. Alles met een oprechte glimlach en een leuk praatje.
Kom vooral voor de...

Voor de derde keer hier gegeten....de kwaliteit was beneden peil.
Nog niet eerder meegemaakt...twee aten mosselen met look...die waren flauw en smakeloos.
Ik zelf nam een ladysteak waar...

Reactie Belgisch Biercafé Olivier Leiden:

Beste Angele,

Bedankt voor uw glasheldere doch kritische feedback. Wij vinden en vonden het heel vervelend voor jullie dat het eten niet naar wens is geweest. Toevalligerwijs heb ik jullie geholpen deze avond. Dat de mosselen niet op smaak waren is nieuw voor me, dit had ik liever op de avond zelf gehoord, dan had ik dat op dat moment iets kunnen doen. Wat de biefstuk betreft, we hebben u een nieuwe aangeboden en die was ook niet goed. Super jammer! Uiteindelijk heb ik de biefstuk van de rekening gehaald om verdere ongemakken te voorkomen. Ik zou jullie graag willen terugwinnen als gast en hoop dat jullie gewoon komen blijven eten. Wat vinden jullie een gepaste oplossing? Ik zat zelf aan een diner voor 3 te denken. De hoofdgerechten hoeven jullie dan niet te betalen. Die zijn dan van ons en wij zorgen dat ze goed zijn! Ik hoor graag of u op dit aanbod in wilt gaan.

Jacob Andela
Bedrijfsleider Olivier Leiden

Stephan Nijssen

Heel fijn. Een leuke, ontspannen sfeer. Ondanks de drukte heb ik wel rustig 1 op 1 kunnen praten en genieten met mijn date. Ik kom hier ook regelmatig terug en vind het ook erg leuk om een open...

Inez

Prima, lekker gegeten beter dan verwacht, lekkere kaasfondue, back to the eighties , prima voorgerecht en fijne bediening.
Fijne ruime opstelling zodat je kan praten!

Erg goed, lekkere mosselen en attente en vriendelijke bediening.

Rosalie

Vriendelijke en zeer vlotte bediening. Mooi interieur en romantische binnentuin. Eten was prima.