VH Webvision

Voor een klant die bij belfabriek een nummer had moesten wij een koppeling maken op de website. De klantenservice van de Belfabriek was ronduit slecht in het begin.

3x heb ik aangegeven...

Reactie Belfabriek.nl:

Beste VHWebvision, het spijt ons dat u een negatieve ervaring met onze klantenservice hebt gehad. Het klopt dat, zoals u ook in uw eerste email aan ons aangaf, onze website plugin (het koppelingsbestand) niet publiekelijk beschikbaar is. Dit komt omdat het servicenummer waar de plugin aan gekoppeld moet worden, daarvoor ingericht moet zijn. Toen bij ons eenmaal bekend was voor welke klant en welk servicenummer u de plugin ging gebruiken, kon dat opgezet worden en konden wij u dit bestand sturen. Nogmaals onze excuses voor eventuele onduidelijkheid die daar over bestond.

DMCC Nederland B.V.

Soms verdwijnen er ineens functionaliteiten, zonder enig bericht is mijn voicemail klaarblijkelijk al langere tijd niet meer geleverd. Gisterochtend gemeld en vandaag nog steeds niet opgelost. Ik...

Mijn klacht wordt niet opgelost.

Eline

Probleemoplossing kan beter

Als wij wijzigingen doorvoeren, dan wordt dit in de meeste gevallen snel verwerkt, daar zijn wij tevreden over. Ons huidige probleem wordt echter te snel teruggelegd bij technische problemen van onze kant. Er wordt dus niet zorgvuldig naar onze input gekeken en probleemoplossing ingezet door deskundige technici. Ik hoop dat ik binnenkort een betere review kan weergeven.

Reactie Belfabriek.nl:

Beste Eline,

Het spijt ons te horen dat de afhandeling van uw probleem op deze manier door u is ervaren. Afhankelijk van de aard van het probleem, zullen onze collega's soms moeten nagaan of ook uw kant alles is ingesteld en werkt zoals het hoort. Dat dit door u op deze manier is ervaren is niet de bedoeling en daarvoor bieden wij dan ook onze excuses aan.

Ik begrijp van onze klantenservice dat het probleem toch naar volle tevredenheid is opgelost en zich ook niet meer heeft voorgedaan.

Wij hopen dan ook dat een volgende review van u uw volle tevredenheid zal uitdrukken.

Verkeersschool Leo Cremers

Zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf, elke afspraak word perfect nagekomen.
Reeds enkele jaren werkt organisatie met hun samen.

Zeer duidelijke informatie en perfecte website waarop je als zelf makkelijk kunt regelen.

Klant

Goede service, marktconforme prijzen

Goed uitontwikkeld systeem met goede mogelijkheden. Ging bij de bestelling iets fout, maar is keurig opgelost door serviceafdeling. Prima!

de Hunter

Snel en betroubaar!

Snelle en vakkundige dienstverlening!

de koning

Goed bedrijf

Betrouwbare partner

Snel, kundig, beloofd is beloofd

Complimenten voor Eric van de helpdesk. Hij was snel, gaf de informatie die ertoe deed, niet teveel en niet te weinig. Moest nog wat wachten op informatie per mail, maar die was er ook binnen de gestelde tijd. Top Eric!

Nicole

Super snel en service gericht

Had met spoed een extra nummer nodig, dit was geen enkele probleem. Echt helemaal geweldig. Binnen een paar uur was alles geregeld.
Wat fijn dat zulke organisaties bestaan.

Vincent de Vries

Uitstekend, zeer professioneel en snelle service

Ik heb 0900-1891 wat ik gebruik voor loodgieter.nl. Doordat we 24 uur per dag bereikbaar moeten zijn en met verschillende medewerkers werken, zijn we genoodzaakt het algemene nummer regelmatig te wijzigen. Dit gebeurd altijd direct wanneer ik het aanlever via mail. Dus mijn ervaring is erg goed met Belfabriek!