TweakTheWeb

Prima service, na aanvraag kreeg ik mail met de login voor mijn account. Kon niet inloggen, gebeld met support en werd direct opgenomen. Vervolgens wensen door gesproken en alles was in enkele uren... Prima service, na aanvraag kreeg ik mail met de login voor mijn account. Kon niet inloggen, gebeld met support en werd direct opgenomen. Vervolgens wensen door gesproken en alles was in enkele uren ingesteld.

Snelle op maat indeling en dat in deze corona tijd!

Tom

Slechte service, elke keer wanneer je ze wat vraagt, krijg je telkens het antwoord dat ze het voor je aanpassen. Dan krijg je zelfs bevestiging dat dat gebeurd is, maar blijkt telkens weer niet zo... Slechte service, elke keer wanneer je ze wat vraagt, krijg je telkens het antwoord dat ze het voor je aanpassen. Dan krijg je zelfs bevestiging dat dat gebeurd is, maar blijkt telkens weer niet zo te zijn.

Het werkt

Veel te duur voor wat je krijgt, voor de meeste concurrenten betaal je een stuk minder en krijg je aanzienlijk meer. Geldklopperij!

Nul

VH Webvision

Voor een klant die bij belfabriek een nummer had moesten wij een koppeling maken op de website. De klantenservice van de Belfabriek was ronduit slecht in het begin.

3x heb ik aangegeven...

3x heb ik aangegeven per mail dat ik geen koppelingsbestand heb, maar steeds wordt er niet op gereageerd, maar gaan ze een stap verder naar de installatie ervan. Eric Koetje was de persoon die mij per mail steeds antwoorden gaf maar begrijpt begrijpend lezen nog niet zo goed...

Na de slechte eerste indruk uiteindelijk toch het probleem opgelost door iemand anders.

Reactie Belfabriek.nl:

Beste VHWebvision, het spijt ons dat u een negatieve ervaring met onze klantenservice hebt gehad. Het klopt dat, zoals u ook in uw eerste email aan ons aangaf, onze website plugin (het... Beste VHWebvision, het spijt ons dat u een negatieve ervaring met onze klantenservice hebt gehad. Het klopt dat, zoals u ook in uw eerste email aan ons aangaf, onze website plugin (het koppelingsbestand) niet publiekelijk beschikbaar is. Dit komt omdat het servicenummer waar de plugin aan gekoppeld moet worden, daarvoor ingericht moet zijn. Toen bij ons eenmaal bekend was voor welke klant en welk servicenummer u de plugin ging gebruiken, kon dat opgezet worden en konden wij u dit bestand sturen. Nogmaals onze excuses voor eventuele onduidelijkheid die daar over bestond.

DMCC Nederland B.V.

Soms verdwijnen er ineens functionaliteiten, zonder enig bericht is mijn voicemail klaarblijkelijk al langere tijd niet meer geleverd. Gisterochtend gemeld en vandaag nog steeds niet opgelost. Ik... Soms verdwijnen er ineens functionaliteiten, zonder enig bericht is mijn voicemail klaarblijkelijk al langere tijd niet meer geleverd. Gisterochtend gemeld en vandaag nog steeds niet opgelost. Ik lees net nog even alle mooie testimonials op hun website en verhalen over gegarandeerde bereikbaarheid, maar intussen wordt mijn voicemail al twee dagen niet afgeleverd en wordt het probleem niet opgelost en wordt ik niet op de hoogte gehouden.

Ik moet op Belfabriek kunnen bouwen, maar begin erg te twijfelen. Ik hoop dat ze nu eindelijk mijn klacht serieus nemen.

Mijn klacht wordt niet opgelost.

Eline

Probleemoplossing kan beter

Als wij wijzigingen doorvoeren, dan wordt dit in de meeste gevallen snel verwerkt, daar zijn wij tevreden over. Ons huidige probleem wordt echter te snel teruggelegd bij technische problemen van... Als wij wijzigingen doorvoeren, dan wordt dit in de meeste gevallen snel verwerkt, daar zijn wij tevreden over. Ons huidige probleem wordt echter te snel teruggelegd bij technische problemen van onze kant. Er wordt dus niet zorgvuldig naar onze input gekeken en probleemoplossing ingezet door deskundige technici. Ik hoop dat ik binnenkort een betere review kan weergeven.

Reactie Belfabriek.nl:

Beste Eline,
Beste Eline,
Het spijt ons te horen dat de afhandeling van uw probleem op deze manier door u is ervaren. Afhankelijk van de aard van het probleem, zullen onze collega's soms moeten nagaan of ook uw kant alles is ingesteld en werkt zoals het hoort. Dat dit door u op deze manier is ervaren is niet de bedoeling en daarvoor bieden wij dan ook onze excuses aan.
Ik begrijp van onze klantenservice dat het probleem toch naar volle tevredenheid is opgelost en zich ook niet meer heeft voorgedaan.
Wij hopen dan ook dat een volgende review van u uw volle tevredenheid zal uitdrukken.

Verkeersschool Leo Cremers

Zeer professioneel en betrouwbaar bedrijf, elke afspraak word perfect nagekomen.
Reeds enkele jaren werkt organisatie met hun samen.

Zeer duidelijke informatie en perfecte website waarop je als zelf makkelijk kunt regelen.

Klant

Goede service, marktconforme prijzen

Goed uitontwikkeld systeem met goede mogelijkheden. Ging bij de bestelling iets fout, maar is keurig opgelost door serviceafdeling. Prima!

de Hunter

Snel en betroubaar!

Snelle en vakkundige dienstverlening!

de koning

Goed bedrijf